Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[IE] Hotmail werkt niet goed wegens Javascript errors *

Pagina: 1
Acties:

• Bignose
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Beste mensen,

Nu hotmail sinds vorige week in een nieuw jasje zit heb ik er problemen mee.
Ik kan gewoon inloggen, ik zie gewoon mijn mail, ik kan gewoon op een map klikken endan komen mijn berichten tevoorschijn maar...ik kan geen nieuwe berichten aanmaken...ik kan niet meer sorteren....ik kan geen berichten meer openen.

En linksonderin knippert het bekende gele driehoekje met uitroepteken. De melding die ik krijg is ' "HM" is niet gedefiniëerd' waarbij ik het vermoeden heb dat "HM" voor Hotmail staat. Ook staat er nog ergens een code 1748890454 in de melding.

Ik gebruik de IE met Java 6.10. Alle eerdere updates van java heb ik gedeïnstalleerd.

Heeft er iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? 8)7

Greetz, Bignose

• apokalypse
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:39
java != javascript.
Is dat geen basis kennis tegenwoordig... |:(

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

apokalypse schreef op woensdag 12 november 2008 @ 00:28:
java != javascript.
Is dat geen basis kennis tegenwoordig... |:(
Iets vriendelijker mag ook wel..

Dit hoort niet in SPV. Geen idee waar die het beste past, maar ik geef 'm maar 's een tikje richting CSA.

And I'm the only one and I walk alone.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Hotmail Java probleem
Dan pas ik de titel nog even aan, want Java != Javascript :+ en het woord 'probleem' zegt helemaal niets.

Verder: Welke IE-versie en patch-niveau van welke Windows? Belangrijker: heb je een adblocker, virusscanner, of andere content-blocker actief?

Als wel: schakel als test uit. Als niet: scan op malware :+
Leeg hoe dan ook eerst even je cache om te zien of het helpt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)