Ik heb een probleem dat zich zowel bij mij als bij andere mensen voor doet. Als ik in verkenner of zoals we het van XP kennen Mijn Computer openen dan gebeurd het soms dat de manier dat de pictogram verbeeld worden niet staan zoals ze horen. Op dat moment is de "groepering op" en "Beeld" verschoten op iets anders. Op dat moment kan je het wel terug veranderen maar dat wil kort daarna gewoon weer terug schieten.
Dat kan aardig vervelend zijn als je druk met bestanden bezig ben.
Ook heb ik gemerkt dat de kolommen boven de bestanden veranderd zijn in dingen waar ik bij normalen bestand niks aan heb.
Dit zijn bij elkaar is een vervelend bij effect van vista waar ik inmiddels al bijna 2 jaar mee aan het worstelen ben.
Op Google is dit probleem gewoon niet terug te vinden omdat woorden te gewoon zijn.
Dus ik hoop dat hier iemand me een antwoord kan geven.
Dat kan aardig vervelend zijn als je druk met bestanden bezig ben.
Ook heb ik gemerkt dat de kolommen boven de bestanden veranderd zijn in dingen waar ik bij normalen bestand niks aan heb.
Dit zijn bij elkaar is een vervelend bij effect van vista waar ik inmiddels al bijna 2 jaar mee aan het worstelen ben.
Op Google is dit probleem gewoon niet terug te vinden omdat woorden te gewoon zijn.
Dus ik hoop dat hier iemand me een antwoord kan geven.