I know, er zijn honderden µtorrent posten, maar geen (die ik gevonden heb) tackelt mijn probleem.
Mijn probleem:
Onderaan komt zo een geel gevaren-driehoekje te staan dat een probleem met mijn connectie aangeeft.En inderdaad, als ik zo controleer of mijn poort open staat (via die url die µtorrent aangeeft in de speedguide) staat dat hij niet ge-forward is.
Alle stapjes uitgevoerd om mijn router te configureren, maar probleem blijft hetzelfde.
Extra informatie
-Ik gebruik Vista Business
-µtorrent versie 1.8.1
-Ik heb pas problemen sinds de update van versie 1.7.x naar versie 1.8.1.
-Een uninstall van 1.8.1 (incl settings-directory), en het herinstalleren van versie 1.7 heeft ook geen effect gehad.
-Het aan en uitvinken van PnP haalt niets uit
-Router/Modem is een Thomson 780WL
-Het volledige herinstalleren van µtorrent heeft geen effect
-Mijn speedsettings zouden in orde moeten zijn
-Mijn internetaansluiting is dommel netconnect
Iemand any idea?
SOLVED: Ondanks het toevoegen van poorten aan windows firewall, werd het probleem opgelost door het uitschakelen van dit stuk <censored>
Mijn probleem:
Onderaan komt zo een geel gevaren-driehoekje te staan dat een probleem met mijn connectie aangeeft.En inderdaad, als ik zo controleer of mijn poort open staat (via die url die µtorrent aangeeft in de speedguide) staat dat hij niet ge-forward is.
Alle stapjes uitgevoerd om mijn router te configureren, maar probleem blijft hetzelfde.
Extra informatie
-Ik gebruik Vista Business
-µtorrent versie 1.8.1
-Ik heb pas problemen sinds de update van versie 1.7.x naar versie 1.8.1.
-Een uninstall van 1.8.1 (incl settings-directory), en het herinstalleren van versie 1.7 heeft ook geen effect gehad.
-Het aan en uitvinken van PnP haalt niets uit
-Router/Modem is een Thomson 780WL
-Het volledige herinstalleren van µtorrent heeft geen effect
-Mijn speedsettings zouden in orde moeten zijn
-Mijn internetaansluiting is dommel netconnect
Iemand any idea?
SOLVED: Ondanks het toevoegen van poorten aan windows firewall, werd het probleem opgelost door het uitschakelen van dit stuk <censored>
[ Voor 17% gewijzigd door benny.ria op 13-11-2008 22:05 . Reden: SOLVED ]