Back to School actie

Pagina: 1
Acties:
  • 302 views

• Shtad
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:22
Hallo,
Waar en hoe kan ik op dit moment mijn korting claimen die ik op mijn iPod heb gekregen via de back 2 school actie? Claimen kan tot 30 november, dus moet nog kunnen, maar op de Apple site kan ik het niet vinden.
Iemand een idee?

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Alle acties staan onder http://www.apple.com/nl/promo. Daar is ook een knop "Vorige promoties" te vinden waar een link naar het kortingsformulier voor de Back to School actie.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 00:28
Ik heb een vraagje omtrent deze aktie. Ik heb de Macbook besteld op 30 oktober dus als ik kijk naar mijn bestelinformatie op Apple Store dan staat daar als besteldatum ook 30 oktober aangegeven.... Echter op de factuur van mijn bestelling staat als besteldatum de datum vermeld waar ik de bestelling betaald hebt, nl. 4 november. Dit staat zowel bij de online factuur als de factuur die ik ontvangen hebt samen met mijn bestelling.

Kan ik dan gewoon de webpagina uitprinten waarop staat aangeduid dat mijn besteldatum 30 oktober is, en deze als verkoopfactuur naar Apple zenden?

Trouwens, de kortingsaanvraag moet per post naar Verenigd Koninkrijk worden verstuurd, moet daar een postzegel op? :P

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Het is niet echt de bedoeling om andermans topic zomaar te kapen. Daarnaast staan de antwoorden op je vragen allemaal in de Veelgestelde vragen:
Als ik mijn aankoop bij de Apple Online Store of telefonisch heb gedaan, welke datum wordt dan als "aankoopdatum" gebruikt?
Als je via het internet of telefonisch een bestelling plaatst, krijg je pas een factuur als het product wordt verzonden. Als aankoopdatum geldt dus de verzenddatum.

Ik heb een product gekocht dat pas na de actieperiode wordt verzonden. Kom ik dan nog wel in aanmerking voor de korting?
Wanneer een in aanmerking komend product binnen de actieperiode is besteld maar pas na de actieperiode wordt verzonden, wordt de periode waarbinnen de kortingsaanvraag moet worden verzonden met vijftien (15) dagen verlengd, mits je de e-mail met de orderbevestiging bijvoegt waaruit blijkt dat de bestelling tijdens de actieperiode is geplaatst.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.