Op mijn Windows Mobile 6.1 telefoon (Sony Xperia X1) heb ik een programma Vito Active Trace geinstalleerd.
Zie: http://vitotechnology.com/en/products/activetrace.html
Leuk stukje software, doet precies wat ik wil!
Maar...
Op mijn telefoon kan ik nadat ik een route heb gelogd terug zien in statistieken wat de gemiddelde snelheid, de maximum snelheid, hoogte verschillen, tijdsduur, etc waren.
Dit tooltje logt naar een .KMZ bestand.
Op mijn website heb ik Wordpress draaien met daarbij de XML Google Maps plugin.
Deze plugin ondersteund bij het GPX formaat deze hoogte en snelheids gegevens en kan deze omzetten in grafieken. Leuk!
(ondersteund ook KML bestanden, maar dan zonder deze extra gegevens).
Met behulp van een tooltje wmnone in "Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 5" heb ik de KMZ uitgepakt en de KML die daar uit kwam geconverteerd naar een GPX bestand.
Echter laat de plugin geen gegevens zien in de grafieken (hij geeft ze wel weer in tegenstelling tot bij het gebruik van een KML bestand), maar deze zijn dus leeg.
Heeft iemand een suggestie hoe ik deze gegevens wel weer kan geven?
(Of gebruik ik de verkeerde tools?)
Zie: http://vitotechnology.com/en/products/activetrace.html
Leuk stukje software, doet precies wat ik wil!
Maar...
Op mijn telefoon kan ik nadat ik een route heb gelogd terug zien in statistieken wat de gemiddelde snelheid, de maximum snelheid, hoogte verschillen, tijdsduur, etc waren.
Dit tooltje logt naar een .KMZ bestand.
Op mijn website heb ik Wordpress draaien met daarbij de XML Google Maps plugin.
Deze plugin ondersteund bij het GPX formaat deze hoogte en snelheids gegevens en kan deze omzetten in grafieken. Leuk!
(ondersteund ook KML bestanden, maar dan zonder deze extra gegevens).
Met behulp van een tooltje wmnone in "Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 5" heb ik de KMZ uitgepakt en de KML die daar uit kwam geconverteerd naar een GPX bestand.
Echter laat de plugin geen gegevens zien in de grafieken (hij geeft ze wel weer in tegenstelling tot bij het gebruik van een KML bestand), maar deze zijn dus leeg.
Heeft iemand een suggestie hoe ik deze gegevens wel weer kan geven?
(Of gebruik ik de verkeerde tools?)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2008 22:00 ]