Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug?] Opmaak _ng verschillend in FF3 en IE7

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Wat mij laatst opviel was dat in IE7 en FF3 de nieuwe layout verschillend wordt gerendered. Zo zijn niet alle afstanden tussen objecten even groot, staan afbeeldingen net iets anders en spreken de afbeeldingen voor zich. Pagina geopend in IE7 en in FF3, gewoon op End gedrukt en geprintscreend (plugins etc. die evt moeilijk konden doen uitgeschakeld.

FF3
IE7
IE7/FF3
FF3 IE7

Vooral bij de laatste twee is het heel goed zichtbaar, maar dit zijn twee weken oude screenshots, dus ik weet niet of die nog kloppen of dat de opmaak al verbeterd/herzien is.

Klopt dit, of is het een WON'T FIX?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Boeit het dan? IE ondersteunt ook geen rounded borders. Verschil hou je toch altijd wel, web is geen print en hoeft ook niet altijd en overal pixelprecies te zijn imo..

[ Voor 100% gewijzigd door crisp op 11-11-2008 20:41 ]

Intentionally left blank

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
De rounded border is een detail, maar het gaat er om dat de boel verspringt.

In IE staat meteen onder je tekst dat hij geedit is, mocht dat het geval zijn en het een korte tekst zijn, in FF staat dat helemaal onderaan in je post en wordt je post automatisch een stukje langer, omdat hij onder je icons aan de linkerkant onder je avatar geplaatst wordt.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Wiethoofd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:38:
De rounded border is een detail, maar het gaat er om dat de boel verspringt.
De meeste dingen zijn zo te zien gevolgen van kleine bugjes in IE en de gevolgen van wat workarounds voor andere bugs in IE (double-margin bug, 3px text-jog workaround, geen ondersteuning voor dotted borders en zoals eerder genoemd geen ondersteuning voor rounded borders). De meeste van deze issues zullen met IE8 verleden tijd zijn.
In IE staat meteen onder je tekst dat hij geedit is, mocht dat het geval zijn en het een korte tekst zijn, in FF staat dat helemaal onderaan in je post en wordt je post automatisch een stukje langer, omdat hij onder je icons aan de linkerkant onder je avatar geplaatst wordt.
Dat was me nog nooit opgevallen eerlijk gezegd. IE zal daar ook wel weer een fout maken gok ik zo :P

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

De grootste verschillen zijn in IE8 al niet meer aanwezig, en het is weinig nuttig om toch te proberen alles in IE7 ook pixelprecies te krijgen. wontfix dus.

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.