Toon posts:

Nvidia geforce 7600 GS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo jongs, ben nieuw hier, en heb meteen een probleem.
Mijn computer crasht namenlijk zodra ik ook maar een spel wil spelen, hij start dan gewoon opnieuw op.
Dit is bij vrijwel elk spel, en waar het nou precies aan ligt kan ik niet vinden.
Ik heb een standaard compaq ding, gewoon windows XP, maar wel een ingebouwde nvidia geforce 7600 GS, al een jaartje oud.
Hij deed het tot nu toe goed, wel wat problemen gehad met de computer zelf, maar na een systeemherstel werkte alles weer.
Ik heb in een computerzaak gehoord dat dat aan de voeding, processor, en het ram kan liggen, ook vonden z'n m'n grafische kaart wat zwak.
Maar als m'n computer de grafische kaart nu al niet aan kan ga ik 'm zeker niet upgraden, maar heeft er één van jullie een idee waar het aan kan liggen?
Ik weet dat m'n computer eigenlijk te zwak is om goed te gamen, en ik wil 'm ook gaan upgraden, alleen dan wil ik wel weten wat er nou precies verbeterd moet worden.

Processor is bijv. 1.8 Ghz
Ram is ook maar 1GB

PS. Zoveel verstand heb ik er nog niet van, maar wil best wat proberen en heb ook nog wel een vriend die wel bekend is met computer onderdelen en het bouwen van een PC.

Verwijderd

Mooi begin is de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter.
Maar als je zelf er niet te veel verstand van hebt geef ik je weinig kans dat je het probleem zo even oplost.
Kan namelijk inderdaad overal aan liggen ook zou het trouwens kunnen dat de videokaart te warm wordt.

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat had ik al bekeken.
Nouja ik zal nog wel een keer teruggaan naar de winkel, denk ook niet dat dit me allemaal gaat lukken, omdat ik van het grootste gedeelte helemaal niets snap.
Bedankt dan maar voor je reactie :)

• LarsOo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-05 15:35
Bij MyCom doen ze een diagnose voor €29,00. Goedkope oplossing.. Niet?