Toon posts:

Speakerset bij Terratec DMX XFire 1024

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren een Terratec DMX XFire 1024 geluidskaart gekocht, maar zit nog te twijfelen welke speakerset ik erbij moet kopen. Zit te denken aan de Cambridge Soundworks DTT3500, maar kan niet echt positieve reacties over de subwoofer vinden.

Het moet in ieder geval een setje zijn waarmee ik...
- 'leuk' geluid bij m'n DVD-tjes heb (optical in?)
- de rockets om me heen hoor vliegen bij UT
- de buren binnen een week mee laat verhuizen door het enorme basgeweld :)

Het liefst voor minder dan 1000 piek. Iemand suggesties???

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:17
Check deze speakers dan effe, klinken echt goed ...vooral de sub is zeer krachtig...

http://www.altecmm.com/products/product_atp5.html

Verwijderd

Neem de Labtec Arena 515 lekker goedkoop en perfect geluid... http://www.hastec.nl/labtec/arena515.htm

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:39

Entity

9000rpm

De DTT3500 zou ik inderdaad niet nemen, is te duur voor wat je krijgt. De Midilands schijnen inderdaad erg goed te zijn.

De Arena 515's zijn (in die prijsklasse) ook zeker goed te noemen, beter dan bijvoorbeeld de FPS1000 (en ik geloof ook beter dan de FPS1500).

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Ik ga binnenkort (binnen een week) een review doen van (hopelijk) drie setjes:
- de DTT3500
- de Midiland S4-7100 plus decoder
- de Videologic DigiTheatre

Misschien dat dat kan helpen. En trouwens, ik heb denk ik liever een stereosetje van 1000,- dan de DTT3500.

Jag

Verwijderd

Jag zegt het al: liever een goede stereoset dan een surround-setje voor de pc markt. Natuurlijk ben je duurder uit, maar het is gewoon geen vergelijken meer hoe veel beter het is. Ik ben zelf van een FPS2000 naar een klein stereosetje gegaan (nieuwe Harman/Kardon receiver, 2e hands boxen, totaal 1000 piek) en ik ben er errug blij mee. Bevalt me echt heel veel beter.

Four point is leuk hoor, maar in ieder geval bij mij was het zo dat ik 95% van de tijd stereo gebruikte. Dan liever goede stereo en geen surround dan beide matig.
Pagina: 1