Toon posts:

[TestCase] Zoomexperience 2008

Pagina: 1
Acties:
  • 432 views

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vriendin en ik zijn afgelopen zondag (9/11/2008) naar de Zoomexperience geweest en hebben daar de nodige plaatjes geschoten.

Ondanks dat ik het evenement aan de kleine kant vond, hebben mijn vriendin en ik veel informatie opgedaan en lekker kunnen oefenen met fotograferen. We zijn beide zo amateur als het maar wezen kan, dus svp voorzichtig met de kritiek ;) . We gebruikte de volgende materialen:

Camera: Canon 400D
Lens 1: Kitlens 18-55 Canon
Lens 2: 55-250 IS Canon

Helaas is het mij niet gelukt om via Picasa de foto's gelinkt te krijgen op Tweakers (resizen enzo wil niet echt lukken) maar heb wel de link naar het album.

Mocht er een MOD zijn die mij dit uit kan leggen hoe ik het resizen in de [img]-tag kan verwerken, dan hoor ik het graag en zal ik zsm (morgen) mijn post aanpassen

Hierbij de link naar mijn album:

http://picasaweb.google.c...akers#5267051785579730946

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:46
FG Algemene policy Kijk hier even hoe je foto's kunt resizen en in het forum kunt plaatsen. Voorbeeld:
code:
1
[img=600,400]http://lh6.ggpht.com/_6BrmsMd5L9M/SRhTvUR4t1I/AAAAAAAAAZI/NnQ7jJJ7jEw/s1024/IMG_8441.jpg[/img]

Een aantal van je foto's zijn vrij donker en onscherp imo.

[ Voor 27% gewijzigd door asfaloth_arwen op 11-11-2008 15:23 ]

Specs

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 31-12-2025

ThunderNet

Flits!

:) Het is niet de bedoeling om een linkje te plaatsen. Zoals asfaloth_arwen al verwijst naar de FG Algemene policy.
Resizen wordt ook niet gedaan in de [img] tag maar je moet naar een foto verwijzen die 600px breed is. Hoe het met picasa moet? geen idee :) Download anders een gratis image-editor (Paint.Net oid) en resize de foto's daarmee, en plaats die dan :) Link dan eventueel naar een grotere versie, dat is wel toegestaan.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Verwijderd

Topicstarter
ThunderNet schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 15:27:
:) Het is niet de bedoeling om een linkje te plaatsen. Zoals asfaloth_arwen al verwijst naar de FG Algemene policy.
Resizen wordt ook niet gedaan in de [img] tag maar je moet naar een foto verwijzen die 600px breed is. Hoe het met picasa moet? geen idee :) Download anders een gratis image-editor (Paint.Net oid) en resize de foto's daarmee, en plaats die dan :) Link dan eventueel naar een grotere versie, dat is wel toegestaan.
Net even de resize geprobeerd maar zelfs dat mocht niet werken. Zal morgen wel even een nieuw topic maken met de juiste codes erin. Sorry maar picasa is schijnbaar nogal vervelend hierover.

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 31-12-2025

ThunderNet

Flits!

Dan is picasa niet de juiste tool :) een nieuw topic is wmb niet nodig, je kunt de huidige Topicstart prima editen :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Verwijderd

Topicstarter
ThunderNet schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 16:24:
Dan is picasa niet de juiste tool :) een nieuw topic is wmb niet nodig, je kunt de huidige Topicstart prima editen :)
Okidoki. Zal ik eens kijken of ik morgen een gaatje op het werk kan vinden ;)

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:21

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Open toch maar even een nieuw topic. Gooi ik deze dicht en kan je morgen met een schone lei beginnen.

Kortom, plaatjes in het topic zelf, max 600 pixels breed, max 12 foto's en check images knop gebruiken, ongeveer :)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.