Wanneer ik op mijn iPhone tokkel heb ik last van haperende overgangen, dit tijdens scrollen door mails, foto's, contacten e.d. Ook het oproepen van het onscreen keyboard duurt soms zeer lang. Iemand enig idee waarin dit kan liggen? Ik draai firmware 2.1. Alvast bedankt!
Heb je ook al eens een restore gedaan zonder de reservekopie terug te zetten? De reservekopie neemt namelijk ook een hele zooi aan instellingen mee, als het een van deze is.. Als dat het probleem niet oplost kun je uiteraard daarna de reservekopie weer terugzetten, let wel op dat iTunes em ondertussen niet wist.
Gejailbreaked/mobileinstallation gepatched trouwens?
Gejailbreaked/mobileinstallation gepatched trouwens?
iPhone is volledig origineel, niet gehacked. Straks even proberen te restoren zonder terugzetten van backup...
Vandaag een volledige restore gedaan zonder reservekopie terug te zetten. Nog steeds hetzelfde probleem. Schokkende transitions (bv wanneer ik op de homeknop duw komt de springboard schokkerig tevoorschijn). Kan dit een hardware defect zijn?
Waarschijnlijk wel dan lijkt me , aangezien er softwarematig niks te vinden is, loop eens je lokale T-mobiel shop binnen
(of waar je em dan ook gekocht hebt)
Ga inderdaad naar de winkel. Misschien is het wel heel normaal gedrag, want hij is nu eenmaal niet overal altijd even soepel qua scrollen. In de winkel zullen ze vast wel herkennen of iets echt abnormaal is of niet. Als het je het vergelijkt met een demo model moet je wel beseffen dat jouw iPhone waarschijnlijk vol zit gestopt met veel data, die demo modellen nauwelijks.
🌞🍃
Pagina: 1