Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bug?] Oningelogd geeft 'Reageren' error bij stucky

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:20
Zojuist probeerde ik niet ingelogd op een stucky te reageren, wat normaal gesproken prima gaat door gewoon op 'Reageren' te klikken en dan gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen, alleen als je dat probeert in een Stucky krijg je de volgende melding:
Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.

De gebruiker heeft geen rechten om een bericht te plaatsen in dit topic
(interne identificatie: topic::new_message::not_allowed)
Als het echt niet toegestaan is lijkt het me dat de knop 'Reageren' (en de mogelijkheid tot quoten) er niet zou moeten staan.

The devil is in the details.

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04:18

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Had ik gisteren ook, maar dan met een gewone threadpost. Maar bij mij is het zeer waarschijnlijk te wijten aan IE8 beta wat ik gebruik en waar sowieso inlogproblemen mee zijn op Tweakers.

Specs

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-11 12:49

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

bvk: punt is dan wel, als je niet ingelogd bent, zou die knop niet moeten verschijnen.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04:18

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Het probleem met IE8 is dat je ineens uitgelogd wordt (zonder dat je het merkt) terwijl je door een topic scrollt. Omdat je de pagina niet vernieuwd blijft de knop zichtbaar.

Pas op het moment van submitten komt de server/IE erachter dat je niet meer ingelogd bent en volgt de error (denk ik).

Vraag is echter of TS ook IE8 gebruikt, want anders zijn dit twee los van elkaar staande problemen.

Specs

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:20
Ik gebruik hier IE7, dus dat is een ander probleem. En ik heb al aangegeven dat ik niet ingelogd ben en wel de knop 'Reageer' zie, dus mijn punt blijft hoe dan ook staan ;)

The devil is in the details.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Een iets te strenge check die enkel naar topicstatus 'Open' keek bij niet ingelogde gebruikers :P

Fixed :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.