Zijn er mensen die ervaring hebben met deze receiver. Ikzelf ben een homecinema set aan het samenstellen, hierbij zit een sony LCD tv. Eigenlijk is 1 van de belangrijke eisen dat het allemaal goed op elkaar aansluit. Ik heb hier echter geen winkel (zit in Noorwegen) kunnen vinden welke deze receiver op voorraad heeft. Ik ben van plan de receiver te gebruiken om een 5.1 set op te stellen voor een ruimte van ca. 30m2 (woonkamer) waarin voornamelijk films worden gekeken en af en toe muziek via de laptop.
Groot voordeel wat ik zelf vind is dat ik met deze set dmv. bravia theatre sync. wat dat betreft makkelijk klaar ben. Echter als er mensen zijn die deze set absoluut afraden dan is die sync van ondergeschikt belang. Ik ben geen echte audiofiel ofzo, maar wil graag een redelijke set/receiver hebben.
Gaat om deze reveiver:

globale specs (schaamteloos van de sony site):
Groot voordeel wat ik zelf vind is dat ik met deze set dmv. bravia theatre sync. wat dat betreft makkelijk klaar ben. Echter als er mensen zijn die deze set absoluut afraden dan is die sync van ondergeschikt belang. Ik ben geen echte audiofiel ofzo, maar wil graag een redelijke set/receiver hebben.
Gaat om deze reveiver:
globale specs (schaamteloos van de sony site):
volledige specs: Klik
- 1080p-doorvoer via HDMI-kabel voor superieure beeldkwaliteit op uw HDTV (3x in, 1x uit)
- Digital Cinema Auto Calibration levert automatisch de perfecte surround sound voor uw kamer en de luidsprekeropstelling
- BRAVIA Theatre Sync bedien uw thuisbioscoop met slechts één druk op de knop als het systeem is aangesloten op BRAVIA TV
- DIGITAL MEDIA PORT (DMPORT)-connectiviteit. Sluit uw apparatuur aan op een van de vier beschikbare DMPORT's en geniet van de audiobestanden op uw Walkman®, iPod, mobiele telefoon of laptop
- Video Up-conversie naar HDMI™ via één kabel
- 8-kanaals lineair PCM voor High Definition-geluid van Blu-ray Disc™. 7.1-geluid van CD-kwaliteit voor elk kanaal.
- 1080/24p-doorvoer – HD-films bekijken zoals de regisseur het bedoelde
- 7 afzonderlijke kanalen van 120 W (+subwoofer) voor krachtig home entertainment
In- gebouwde radiotuner met geheugen voor 60 zenders
- A/V-synchronisatie voor perfecte geluid- en beeldsynchronisatie met flat-paneltelevisies
- Verbeterde gebruikersinterface om instellingen eenvoudiger en beter te kunnen wijzigen
- Portable Audio Enhancer brengt de kwaliteit van WALKMAN®- en iPod®-audio dichter bij het originele niveau
2025 Opel Grandland AWD Ultimate - 2024 Mazda MX-30