Toon posts:

canon PowerShot SX10 IS of canon EOS 450 D kit

Pagina: 1
Acties:
  • 468 views

Verwijderd

Topicstarter
hoi

ik ben van plan eeen nieuwe camera te kopen heb nu de powershot s3 en wil naar een nieuwe camera was eigenlijk van plan een eos 450 d te kopen met de kitlens en dan later een betere lens met meer zoom ben nu 12 x gewend en de eos 450 kit lens gaat tot ongeveer 3 keer geloof ik

maar nu kwam ik de PowerShot SX10 IS tegen met 20 x zoom en lijkt me een goede compact

maar wat is nu een goede keuze wat zijn de grote voor en nadelen van deze 2 cameras
grootste verschillen

wil porttretten maken van onze kleine en maak veel fotos van de hond en veel in dierentuinen

ik kan zeer weinig vinden over de PowerShot SX10 IS

ik hoor het graag van jullie

alvast bedankt

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-01 05:41
Zonder onaardig over te willen komen, aan de hand van je vraag zou ik zeggen dat je je eerst wat meer inleest in wat zoom is en wat lenzen doen.
Bij het meer inlezen kom je vanzelf dingen tegen waardoor je zult bedenken hey.... die camera is meer iets voor mij.

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:27
Neem het volgende topic eens door en bepaal je doelen en budget: Fotografie technische FAQ en Koopadviezen

Je zult eerst een keuze moeten maken tussen compact en dslr, vervolgens kun je specifiek een camera model gaan bepalen. Een powershot en 450D zijn compleet verschillende camera's.

Specs

Verwijderd

Topicstarter
ja wilde echt voor een spiegel reflex maar kwam de sx10 tegen nog geen reviews van te vinden

zal ze eens in een fotozaak vast gaan houden

als iemand tips heeft hoor ik het graag

SLR of COmpact tja

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:27
Welke digitale camera tussen de 250 en 500 euro? - deel 3 enkele ervaringen over de sx10 :) En de 450 D Canon 450D 12MP dSLR

[ Voor 17% gewijzigd door asfaloth_arwen op 11-11-2008 10:41 ]

Specs

Verwijderd

Topicstarter
weinig info over verschillen tussen de eos

eos 450 lijkt me professioneler

ga zo even naar de Foto zaak en naar de MM

kijken wat verschillen zijn
\

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:36

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Ik doe dit topic op slot, omdat de topicstarter erg weinig moeite doet om zelf antwoorden te vinden. Hij geeft een magere TS en hij kan nog genoeg wijzer worden door gewoon even wat rond te lezen, zowel hier op got, als op dpreview etc.

Voor de TS geef ik de tips:
- lees je in over de technische verschillen tussen de camera's (die zijn zo groot, dat een keuze gemakkelijk moet zijn)
- bepaal een budget wat je uit wilt geven, in combinatie met wat voor bereik je wilt hebben in je camera.
Als je het grote bereik van een superzoom compact wil hebben, dan ben je bij een dslr een stuk meer geld kwijt.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.