Ik ben op zoek naar de best geschikte system monitoring software.
ik heb een tijd geleden MBM lang gebruikt, en ik heb toch al een paar gelijkaardige programma's geprobeerd, maar geeneen vult echt al mijn verwachtingen in...
Ik heb een Thinkpad T60p notebook. Dual core 2GHz, 1GB DDR2, 100GB, XP Pro SP3,...
Wat ik wil is lichte software, ik haat onnodig zware, onefficiëncte software.
Ik zou graag een toolbartje met wat gegevens in, niet te groot, zolang het maar grondig customizable is.
De gegevens die ik in het oog wil houden zijn:
-CPU usage
-CPU temp
-RAM usage
-HDD usage (niet 60% vol, maar 60% busy)
-optional: HDD read write speeds
-optional: HDD temp
-optional: mobo temp
Ik heb liever geen flashy uitziende software, gewoon, clean en simpel vind ik het mooist.
Vooral HDD usage is moeilijk te vinden.
Als je weet hebt van software die mijn noden vervult, of toch dicht erbij in de buurt komt, laat mij dat dan aub weten.
Op voorhand bedankt!
ik heb een tijd geleden MBM lang gebruikt, en ik heb toch al een paar gelijkaardige programma's geprobeerd, maar geeneen vult echt al mijn verwachtingen in...
Ik heb een Thinkpad T60p notebook. Dual core 2GHz, 1GB DDR2, 100GB, XP Pro SP3,...
Wat ik wil is lichte software, ik haat onnodig zware, onefficiëncte software.
Ik zou graag een toolbartje met wat gegevens in, niet te groot, zolang het maar grondig customizable is.
De gegevens die ik in het oog wil houden zijn:
-CPU usage
-CPU temp
-RAM usage
-HDD usage (niet 60% vol, maar 60% busy)
-optional: HDD read write speeds
-optional: HDD temp
-optional: mobo temp
Ik heb liever geen flashy uitziende software, gewoon, clean en simpel vind ik het mooist.
Vooral HDD usage is moeilijk te vinden.
Als je weet hebt van software die mijn noden vervult, of toch dicht erbij in de buurt komt, laat mij dat dan aub weten.
Op voorhand bedankt!