Toon posts:

slideshow builder

Pagina: 1
Acties:
  • 97 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik doe het niet snel maar ik ben nu echt voornemens een slideshowbuilder te kopen.

Ik zoek me altijd suf naar mooie slideshows voor op een website die ik maak en kan nooit iets vinden. En als ik iets moois heb moet er reclame onder staan. Dat wil ik dus niet.

Nou had ik http://www.picturetrail.com/samples/flicks gevonden. Die is niet duur en kan wel leuke slideshows genereren. Heeft iemand hier ervaring mee?

Kompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Voor zover ik kan zien is 'ie gratis :? Maar misschien kijk ik ergens over heen.

Wat me een beetje stoort in dit topic is dat je in essentie een linkje plaatst en vraagt om ervaringen. Nu wisselen we hier graag ervaringen uit, maar gezien de ruime keur aan demo's op die pagina moet je toch prima zelf kunnen bepalen of dit voldoet? Wat verwacht je voor ervaringen in dit topic :?

Daarbij zijn er zat gratis alternatieven te vinden; wat jij "mooi" vindt lijkt me nogal subjectief en ik zie dan ook niet veel meer hier uit komen dan een opsomtopic. Hier in WEB hebben we het voornamelijk over zélf maken, zélf doen. Als je 3rd party code/componenten/slideshows/whatever koopt of gebruikt kun je voor support bij die 3rd party terecht, gratis altenatieven kun je prima zelf googlen en verder zie ik dus helaas weinig nut in dit topic.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.