Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-10 14:58
Ik zit met de volgende situatie:

Ik heb een aandoening waarvoor (nog) geen medicijnen in nederland bestaan. Nu is het zo dat er hele goede medicijnen ervoor in mexico aan te schaffen zijn maar daarvoor heb je een creditcard nodig. En wees niet bang... dit heb ik uiteraard met mijn huisarts overlegd ;)

Nu heb ik dus een Visa world card aangevraagd en wou hiermee deze kuur gaan bestellen. Echter is het al meer dan een week geleden en heb nog steeds niets van ze vernomen.. geen mailtje, geen brief, niks dus behalve het aanvraag bevestigingsmailtje. Nu vraag ik mij dus af hoe dit allemaal een beetje in zijn werk gaat en hoeveel tijd er normaal over zo een aanvraag gaat?

Alvast bedankt!

(wil dit jaar graag kerst vieren en een normaal oud en nieuw zonder de ellende van zo een kuur dus vandaar)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:42
Valt niets over te zeggen. Bellen dus.

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Creditcards zijn meestal ergens tussen de 7 en 10 werkdagen :)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-10 14:58
Super.. nog eventjes geduld hebben dus. Maar indien volgende week nog niet binnen... dan geef ik wel een belletje :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:06
Ik had mijn Rabocard (misschien niet helemaal te vergelijken) binnen 4 dagen in huis.

• ebia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-10 13:47
De eerste keer duurt het wellicht iets langer voor je een kaart krijgt ivm kredietwaardigheidchecks enzo. Bij een kapotte pas ben je meestal heel snel weer voorzien. Ik hoop voor je dat ie snel komt in ieder geval!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:49

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Daarnaast weet ik niet hoe je het aangevraagt hebt, maar bij de Rabobank is het sneller om het via de telefoon dan wel bij een kantoor te regelen. Ik had het via de post gedaan en kreeg na 2 maanden pas een bevestiging daarvan :X. Ik belde het lokale kantoor op en had het binnen en week , 1½ week binnen :)

Xbox Live ID:Notna8310

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Ook bij kantoor van m'n bank gedaan hier, één à twee weken maximum. Pluspunt is dat je een aanspreekpunt hebt wanneer je vragen of problemen hebt :).

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• mati1983
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19:51
Heb je die anders niet dan? :):)

Als ik naar Amex bel voor vragen/issues met mijn CC wordt ik op een bijna overdreven klantvriendelijke Amerikaans aandoenende manier te woord gestaan en geholpen.. Op zich niets minder dan terecht; ik betaal er zat voor op jaarbasis.

..Moet overigens wel erbij vertellen dat ze voor iedere type kaart een ander telefoonnummer hebben. Gold is uitstekend; kan niet oordelen over Blue, green, of wat voor kleuren ze ook nog meer mogen hebben.. Dat platinum en Centurion redelijke service hebben lijkt me zeer waarschijnlijk :)
Pagina: 1