Toon posts:

[CSS] Div #content groeit in Internet explorer niet mee

Pagina: 1
Acties:
  • 240 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
** Mag slotje op het probleem is al opgelost **

Bedankt voor de reacties allemaal.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2008 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 19:40
Ik denk niet dat veel mensen zin hebben om 220 lijnen code te doorlopen opzoek naar jouw probleem, dus geef anders een linkje zodat we kunnen zien wat er misloopt, of herleidt het probleem tot enkele regels code.

[ Voor 13% gewijzigd door Alfredo op 10-11-2008 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is erbij gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke door de command:

overflow: hidden;

Werkt het wel enkel nu kamp ik nog met het probleem dat die random portofolio niet naast de rest komt te staan.

Iemand nog ideeen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:08

MBV

Ik ga dit niet voor jouw debuggen. Ik wil wel vertellen waar ik mee zou beginnen:
- zoek uit welke versie van IE het probleem geeft. Is het alleen IE6?
- probeer met de development toolbar op te lossen. Als het alleen IE6 is, de IE6 toolbar, anders zou ik je aanraden om IE8 beta 2 te installeren en in compatibele modus te zetten. Dan heb je een veel betere toolbar, vergelijkbaar met Firebug.
- commentarieer de CSS-bestanden uit, dus zet er /* en */ omheen. Je kan zelfs al beginnen met de CSS-bestanden 1 voor 1 uit te zetten, zodat je weet aan welk bestand het ligt. Daarna steeds stukjes aanzetten totdat het probleem op begint te treden.
- soms is het makkelijker om in je HTML te knippen: begin met het weglaten van je header en footer bijvoorbeeld.

[edit]
haal die layout:hidden eens weg, en probeer zoom:1;. Als dat werkt ligt het aan de hasLayout-property van IE, ook te zien in de development toolbar.

[ Voor 9% gewijzigd door MBV op 10-11-2008 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MBV schreef op maandag 10 november 2008 @ 22:01:
Ik ga dit niet voor jouw debuggen. Ik wil wel vertellen waar ik mee zou beginnen:
- zoek uit welke versie van IE het probleem geeft. Is het alleen IE6?
- probeer met de development toolbar op te lossen. Als het alleen IE6 is, de IE6 toolbar, anders zou ik je aanraden om IE8 beta 2 te installeren en in compatibele modus te zetten. Dan heb je een veel betere toolbar, vergelijkbaar met Firebug.
- commentarieer de CSS-bestanden uit, dus zet er /* en */ omheen. Je kan zelfs al beginnen met de CSS-bestanden 1 voor 1 uit te zetten, zodat je weet aan welk bestand het ligt. Daarna steeds stukjes aanzetten totdat het probleem op begint te treden.
- soms is het makkelijker om in je HTML te knippen: begin met het weglaten van je header en footer bijvoorbeeld.

[edit]
haal die layout:hidden eens weg, en probeer zoom:1;. Als dat werkt ligt het aan de hasLayout-property van IE, ook te zien in de development toolbar.
Allereerst bedankt voor je reactie. Ik ga het proberen.

Enkel is het voor mij niet mogelijk om IE te installeren aangezien ik op een mac werk. Althans daar zijn ze mee gestopt na versie 3 ofzo dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Dan installeer je toch ff een VM ? Als web-dev'er zul je toch echt ook op IE moeten testen, hoe vervelend dan ook. En ff offtopic - doch goed bedoelt: Je code ziet er ensich netjes uit, maar de pagina zelf staat echt bomvol ...

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SKiLLa schreef op maandag 10 november 2008 @ 22:33:
Dan installeer je toch ff een VM ? Als web-dev'er zul je toch echt ook op IE moeten testen, hoe vervelend dan ook. En ff offtopic - doch goed bedoelt: Je code ziet er ensich netjes uit, maar de pagina zelf staat echt bomvol ...
Hoe bedoel je "Bomvol" ?

In de zin van de content is te druk ?

Of alles staat op elkaar ?

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

okeee...

het is gebruikelijk het probleem te laten staan zodat anderen die toevallig deze thread vinden er ook profijt van hebben :)

Stoer; Marduq

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.