** Mag slotje op het probleem is al opgelost **
Bedankt voor de reacties allemaal.
Bedankt voor de reacties allemaal.
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2008 01:27 ]
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2008 01:27 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Alfredo op 10-11-2008 21:04 ]
[ Voor 9% gewijzigd door MBV op 10-11-2008 22:04 ]
Allereerst bedankt voor je reactie. Ik ga het proberen.MBV schreef op maandag 10 november 2008 @ 22:01:
Ik ga dit niet voor jouw debuggen. Ik wil wel vertellen waar ik mee zou beginnen:
- zoek uit welke versie van IE het probleem geeft. Is het alleen IE6?
- probeer met de development toolbar op te lossen. Als het alleen IE6 is, de IE6 toolbar, anders zou ik je aanraden om IE8 beta 2 te installeren en in compatibele modus te zetten. Dan heb je een veel betere toolbar, vergelijkbaar met Firebug.
- commentarieer de CSS-bestanden uit, dus zet er /* en */ omheen. Je kan zelfs al beginnen met de CSS-bestanden 1 voor 1 uit te zetten, zodat je weet aan welk bestand het ligt. Daarna steeds stukjes aanzetten totdat het probleem op begint te treden.
- soms is het makkelijker om in je HTML te knippen: begin met het weglaten van je header en footer bijvoorbeeld.
[edit]
haal die layout:hidden eens weg, en probeer zoom:1;. Als dat werkt ligt het aan de hasLayout-property van IE, ook te zien in de development toolbar.
'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin
Hoe bedoel je "Bomvol" ?SKiLLa schreef op maandag 10 november 2008 @ 22:33:
Dan installeer je toch ff een VM ? Als web-dev'er zul je toch echt ook op IE moeten testen, hoe vervelend dan ook. En ff offtopic - doch goed bedoelt: Je code ziet er ensich netjes uit, maar de pagina zelf staat echt bomvol ...
Stoer; Marduq
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq