Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Fujitsu Siemens RK0410 toetsenbord/muis welke ontvanger...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een draadloos Fujitsu Siemens RK0410 toetsenbord/muis gekregen, maar er zit geen ontvanger bij. Voor zover ik heb begrepen zit deze geintegreerd in de PC waar dit apparaat bij hoort. En de PC is foetsie, dus dat is ook geen optie. Nu is het een ideaal toetsenbord voor gebruik op mijn HTC dus ik wil eigenlijk kijken of ik een compatible ontvanger kan vinden.

Het zou met een 2.4 GHZ RF verbinding moeten werken. Even geprobeerd te pairen met mijn Logitech ontvangen maar dat werkt dus niet. (Niet dat ik dat verwacht had ;-))

Even de boel opengeschroefd en er zit een ARF2480 chip op de zendmodule. Google levert niet veel zinvolle informatie.

Heeft iemand enig idee of de ontvanger los te koop is, of heeft iemand een vergelijkbaar toetsenbord met ontvanger en heb je een typenummer voor me?

Dit toetsenbord dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.powerspec.com/images/component/wireless_kb_Rk0410-200.jpg

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Mijn ervaring is dat losse onderdelen voor Logitech sets, (ja ik weet dat je een Fujitsu/Siemens set hebt), is dat losse onderdelen ongeveer hetzelfde kosten of iets minder dan een nieuwe complete set.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$