Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-11 21:21

Dima_2005

T.net-verslaafde

Topicstarter
Hallo iedereen,
Ik vond de plaats niet over dect telefoons, dus ik dacht dat die het meest geschikt is.

Nu mijn vraag: is het mogelijk om een basis aan een basis te koppelen.
Mijn situatie: Ik heb een basis van Siemens (maakt niet zoveel uit), die bedient nu 4 telefoons, maar het probleem is dat daar geen antwoordaparaat op staat (een beetje stomme keuze bij keuze van basis, we hadden toen een antwoordapparaat in de fax, maar nu is de fax kapot), maar goed. Op mijn vorige basis heb ik wel een antwoordapparaat, maar het probleem is dat die basis tegelijk als een oplaadstation gebruikt wordt op een locatie, dus het moet daar blijven staan, naast de telefoonlijn is er geen telefoon nodig, dus het is geen optie om de basis met antwoordapparaat naast de telefoonlijn-ingang te zetten.
Dus mijn enige uitgang is: dat de oude basis als een telefoon gaat "acteren" en dus de antwoordapparaat daarvan gebruikt zal worden. Is dit mogelijk?

Alvast bedankt

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Neen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

De twee basisstations omwisselen? Dan kan diegene die je nu gebruikt op de andere plaats als oplaadstation dienen.

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-11 21:21

Dima_2005

T.net-verslaafde

Topicstarter
Hmm, nee zou niet lukken, want de nieuwe basis zorgt ervoor dat ik op HS1 met VOIP kan bellen.... Dus ik moet basis 1 daar hebben.

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)