Toon posts:

Kan een digitale decoder op een PC.??

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,
Graag HULP.!!!!
Ik heb een samsung digitale decoder en die wil ik aansluiten op mijn PC. 8)7
De decoder heeft alleen maar een scart uitgang voor TV en mijn PC maar een analoge antenne ingang.
Nu zit ik met de gedachten te spelen of ik de video scart uitgang soms kan gebruiken als antenne ingang. O-)
Is dit mogelijk of heeft iemand nog andere suggesties.??? _/-\o_
Bedankt vast voor de hulp.!! _/-\o_ _/-\o_

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:50

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 17:11:
Nu zit ik met de gedachten te spelen of ik de video scart uitgang soms kan gebruiken als antenne ingang. O-)
Is dit mogelijk of heeft iemand nog andere suggesties.???
Ik neem aan dat je bedoelt dat je de scart uitgang als antenne uitgang wilt gebruiken.

De scart uitgang kun je bij mijn weten niet als antenne uitgang gebruiken. Als je PC een antenne ingang heeft dan zal hij vast ook wel een composite ingang hebben. Deze kun je meestal herkennen doordat het een tulp ingang is (zie de afbeelding in het gelinkte wikipedia artikel). Voor een scart uitgang kun je een adapter kopen met een composite uitgang en deze via een composite kabel met elkaar verbinden. Deze adapters hebben ook 2 audio uitgangen: 1 voor links en 1 voor rechts. Wat je daarmee kunt lijkt me duidelijk ;).

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Verwijderd

Topicstarter
MrHuge schreef op maandag 10 november 2008 @ 17:19:
[...]

Ik neem aan dat je bedoelt dat je de scart uitgang als antenne uitgang wilt gebruiken.

De scart uitgang kun je bij mijn weten niet als antenne uitgang gebruiken. Als je PC een antenne ingang heeft dan zal hij vast ook wel een composite ingang hebben. Deze kun je meestal herkennen doordat het een tulp ingang is (zie de afbeelding in het gelinkte wikipedia artikel). Voor een scart uitgang kun je een adapter kopen met een composite uitgang en deze via een composite kabel met elkaar verbinden. Deze adapters hebben ook 2 audio uitgangen: 1 voor links en 1 voor rechts. Wat je daarmee kunt lijkt me duidelijk ;).
Hallo Mr. Huge,
Bedankt voor je reactie.
Ja ik wilde eerst de video-uitgang van de PC als antenne ingang gebruiken. Dom, he.!!!
Ik heb op mijn Medion PC wel een video-in composiet aansluiting. Is dat de goede.?? Moet ik die gebruiken.?? Wat je schreef over een adapter begreep ik wel. Dan zal ik daar eens naar gaan kijken.
Jammer dat het zo niet gaat. Ik had deze Samsung digitale decoder juist gratis van Ziggo gekregen, maar als daar geen andere uitgangen opzitten ben ik uitgepraat.
Groetjes.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2008 18:39 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

GoT is geen helpdesk, we verwachten dat je zelf op zoek gaat voor je een topic opent, en dat je volledig en duidelijk bent in je topicstart als je er een opent.

Hier heb je zelf blijkbaar niet opgezocht welke signalen er over een SCART aansluting gaan, welke ingangen er op je PC zitten en of daar overeenkomstige tussen zitten (tip: kijk eens op Wikipedia naar SCART). Je hebt vervolgens ook zelf niets geprobeerd, en je geeft geen eenduidige specs van decoder of van je PC. Tenslotte stel je een vraag over LCD, Plasma, Projectie & Recording in het verkeerde subforum.

Zo werkt het hier dus niet.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.