Toon posts:

externe HD (WD Elements 500 GB) doet niets meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gister heb ik een update uitgevoerd voor Comodo Firewall, hierna werd de PC opnieuw opgestart. Vanaf dat moment doet mijn externe HD helemaal niets meer. Niet meer te zien in explorer, startmenu etc. Maar HD geeft zelf ook geen sjoege, geen led aan, geen geluid, niks. Hij heeft het altijd prima gedaan, nooit geen raar geluid gemaakt.
iemand enig idee? Kan die update ermee te maken hebben?
Ik heb een system restore uitgevoerd (geen resultaat) en het Data Lifeguard Diagnostic programma van WD gedownload. Daar wordt de disk ook niet in herkend.

Dell desktop met Vista Home.

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:57

BHQ

Zonder USB aangesloten en de harde schijf aan de prik zou het ding iig. moeten gaan draaien. Anders zal je het wellicht ergens anders moeten zoeken (Dooie adapter/behuizing)?

Verwijderd

Topicstarter
Doet helemaal niks... Nu ook geprobeerd op een laptop, ook niets. Enig idee hoe ik adapter en behuizing kan checken? Of moet ik hem openschroeven en rechtstreeks aan mijn pc hangen?? Geen zin dat het fout gaat....staan iets van 400 GB aan foto's, muziek, films etc. op......... en als ik hem openschroef ben ik ook garantie kwijt natuurlijk.
Als je hem opstuurt naar WD, en ze constateren dat het behuizing of adapter of zo is, repareren ze hem dan, of kun je dan naar je data fluiten?!??