Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Lotus Notes 7 mail geluid veranderen lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het lukt niet om een eigen geluidsfragment af te laten spelen als er een nieuwe mail binnenkomt in Lotus Notes 7 8)7 . In Windows heb ik het gewenste geluid geinstalleerd in Sounds voor een nieuwe mail maar hij blijft het geluid wat ingesteld staat in Lotus Notes geven. In Lotus Notes kan ik wel het geluid wijzigen maar daar staan alleen de standaard windows geluiden in en geen mogelijkheid om een eigen geluid te kiezen.
Aangezien andere collega's wel een eigen geluid hebben en het ook niet snappen waarom het bij mij niet lukt stel ik dus hier mijn vraag.

Alvast bedankt voor de wijze oplossingen. _/-\o_

• funkflex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-12-2008

funkflex

The real funkflex !

Zo! Weinig mensen die Lono gebruiken hoor ;-)

Je kan de gewenste geluidsfragment in dezelfde map plaatsen waar de windows geluidjes staan en vervolgens via lono de gewenste jingle aanwijzen.

Wat je in windows zelf aanpast zal alleen werken voor Outlook/Outlook Express.

MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X

Verwijderd

Topicstarter
Dat is dus ook even een probleem ; ik werk bij Corus en daar heb ik dus geen administrator rechten. Ik kan er dus niets inzetten

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Tja, dan houdt het op he? Kun je je fragment niet toevallig drag&droppen naar het dialoogvenster? Is het niet makkelijker om aan je collega te vragen wat hij heeft gedaan? ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Spider.007 op 12-11-2008 11:57 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate