Misschien omdat bijna niemand die optie gebruikt en het verder ook nooit gevraagd isWaarom gebeurt dit niet meteen met je Direct Messages?
Intentionally left blank
Zoals je laatst al zei, zijn er 727 mensen die toch de volgorde omgedraaid hebben, misschien een pref om ook de volgorde in je DM's om te kunnen draaien, mocht je als user je topics wel in de normale volgorde willen hebben, maar je DM's net als je (online) mail willen lezen (nieuwste bovenaan).
727 op 200K+, of 150 op 34.318 als ik kijk naar activiteit in de laatste 30 dagen; in elk geval minder dan een half procent.Wiethoofd schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:41:
Zoals je laatst al zei, zijn er 727 mensen die toch de volgorde omgedraaid hebben, misschien een pref om ook de volgorde in je DM's om te kunnen draaien, mocht je als user je topics wel in de normale volgorde willen hebben, maar je DM's net als je (online) mail willen lezen (nieuwste bovenaan).
En tbh is het nog aardig wat werk om dat in te bouwen in de DM's...
Intentionally left blank
Maar wat dan voor mensen die het net als hun email willen lezen, dan krijg je de reply's bovenin de email te zien, en daaronder, al dan niet ingesprongen, de email waarop geantwoord is.
En als het heel weinig mensen zijn die het willen snap ik dat het low priority is, maar miss in een nieuwe revisie van de DM's oid
En als het heel weinig mensen zijn die het willen snap ik dat het low priority is, maar miss in een nieuwe revisie van de DM's oid
Dat is ook puur een voorkeur die je in de meeste e-mail programma's kan wijzigenWiethoofd schreef op maandag 10 november 2008 @ 16:17:
Maar wat dan voor mensen die het net als hun email willen lezen, dan krijg je de reply's bovenin de email te zien, en daaronder, al dan niet ingesprongen, de email waarop geantwoord is.
Intentionally left blank
Hierom wellichtWiethoofd schreef op maandag 10 november 2008 @ 16:35:
En aangezien het een voorkeur is die je in de meeste e-mailprogramma's kunt wijzigen, waarom dan niet op tweakers bij je DM's
crisp schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:51:
[...]
727 op 200K+, of 150 op 34.318 als ik kijk naar activiteit in de laatste 30 dagen; in elk geval minder dan een half procent.
En tbh is het nog aardig wat werk om dat in te bouwen in de DM's...
Blijkbaar niet veel mensen aangezien we toch al geruime tijd DM-mogelijkheden hebben en jij de eerste bent die er om vraagtWiethoofd schreef op maandag 10 november 2008 @ 19:18:
Wie zegt dat iedereen die de topicvolgorde op normaal heeft zn DM's niet omgedraaid wil zien zoals hij/zij gewend is van z'n webmail?
Intentionally left blank
De aanwezigheid van die mogelijkheid zou wel interessant zijn 
Ben zelf gewend naar beneden te scrollen bij nieuwe dm's, maar de nieuwe bovenaan zou ik niks op tegen hebben
Ben zelf gewend naar beneden te scrollen bij nieuwe dm's, maar de nieuwe bovenaan zou ik niks op tegen hebben
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Pagina: 1