Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Topic volgorde omdraaien => DM-volgorde omdraaien

Pagina: 1
Acties:

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Je kan in je voorkeuren instellen dat je je berichtvolgorde in de topics om kunt draaien en dus het oudste bericht onderaan staat. Waarom gebeurt dit niet meteen met je Direct Messages?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:39

crisp

Devver

Pixelated

Waarom gebeurt dit niet meteen met je Direct Messages?
Misschien omdat bijna niemand die optie gebruikt en het verder ook nooit gevraagd is ;)

Intentionally left blank

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Zoals je laatst al zei, zijn er 727 mensen die toch de volgorde omgedraaid hebben, misschien een pref om ook de volgorde in je DM's om te kunnen draaien, mocht je als user je topics wel in de normale volgorde willen hebben, maar je DM's net als je (online) mail willen lezen (nieuwste bovenaan).

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Wiethoofd schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:41:
Zoals je laatst al zei, zijn er 727 mensen die toch de volgorde omgedraaid hebben, misschien een pref om ook de volgorde in je DM's om te kunnen draaien, mocht je als user je topics wel in de normale volgorde willen hebben, maar je DM's net als je (online) mail willen lezen (nieuwste bovenaan).
727 op 200K+, of 150 op 34.318 als ik kijk naar activiteit in de laatste 30 dagen; in elk geval minder dan een half procent.

En tbh is het nog aardig wat werk om dat in te bouwen in de DM's...

Intentionally left blank

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Maar wat dan voor mensen die het net als hun email willen lezen, dan krijg je de reply's bovenin de email te zien, en daaronder, al dan niet ingesprongen, de email waarop geantwoord is.

En als het heel weinig mensen zijn die het willen snap ik dat het low priority is, maar miss in een nieuwe revisie van de DM's oid ;)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Wiethoofd schreef op maandag 10 november 2008 @ 16:17:
Maar wat dan voor mensen die het net als hun email willen lezen, dan krijg je de reply's bovenin de email te zien, en daaronder, al dan niet ingesprongen, de email waarop geantwoord is.
Dat is ook puur een voorkeur die je in de meeste e-mail programma's kan wijzigen ;)

Intentionally left blank

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Maar de online email/webmail zoals hotmail/gmail etc. is het wel zo :+

En aangezien het een voorkeur is die je in de meeste e-mailprogramma's kunt wijzigen, waarom dan niet op tweakers bij je DM's :+

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Wiethoofd schreef op maandag 10 november 2008 @ 16:35:
En aangezien het een voorkeur is die je in de meeste e-mailprogramma's kunt wijzigen, waarom dan niet op tweakers bij je DM's :+
Hierom wellicht :?
crisp schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:51:
[...]

727 op 200K+, of 150 op 34.318 als ik kijk naar activiteit in de laatste 30 dagen; in elk geval minder dan een half procent.

En tbh is het nog aardig wat werk om dat in te bouwen in de DM's...

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Wie zegt dat iedereen die de topicvolgorde op normaal heeft zn DM's niet omgedraaid wil zien zoals hij/zij gewend is van z'n webmail?

Het 'veel werk aspect' maakt m'n feature request een low-priority lijkt me ;)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Wiethoofd schreef op maandag 10 november 2008 @ 19:18:
Wie zegt dat iedereen die de topicvolgorde op normaal heeft zn DM's niet omgedraaid wil zien zoals hij/zij gewend is van z'n webmail?
Blijkbaar niet veel mensen aangezien we toch al geruime tijd DM-mogelijkheden hebben en jij de eerste bent die er om vraagt ;)

Intentionally left blank

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

De aanwezigheid van die mogelijkheid zou wel interessant zijn :)

Ben zelf gewend naar beneden te scrollen bij nieuwe dm's, maar de nieuwe bovenaan zou ik niks op tegen hebben ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1