Suggestie: uitbreiden V&A tips met niet toegestane goederen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-10 21:47

HeyDude

Blijven lachen!

Topicstarter
Hoi,

Ik zie de laatste tijd steeds vaker mensen telefoons aanbieden met een simlock.
Door schade en schande ben ik er achter gekomen dat dit niet mag conform de FAQ.
Nu begrijp ik dat je de FAQ nooit compleet kunt maken met een lijst van dit soort goederen. Dat zou te ver gaan.

Is er het dan een betere optie om dit wel kenbaar te maken? Scheelt jullie werk en ons als
tweakers een hoop geklik met de meldknop.

Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Aanstaande zaterdag gaan de FPA's naar o.a. het beleid in V&A kijken. We zullen je suggestie meenemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude

HeyDude

Blijven lachen!

Topicstarter
Longbeard schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 03:53:
Aanstaande zaterdag gaan de FPA's naar o.a. het beleid in V&A kijken. We zullen je suggestie meenemen. :)
Ben benieuwd naar de uitkomst, ik had al gelezen dat er een wijziging op komst was.

Als ik de hoeveelheid regels en mogelijke valkuilen in de V&A op de FP vergelijk met het Forum onderdeel,
dan lijkt het contrast groot (al zullen jullie wel andere ervaringen kunnen melden).
Een verkeerde reacie op een advertentie / een aantal fouten bij het plaatsen van een advertentie en het is bijna voorbij met je TN account :'(
Terwijl er in de meeste gevallen geen opzet in het spel is, het is vaak verkeerd lezen of interpreteren.
Wist je bijvoorbeeld dat een advertentie geheel in het Engels niet mag bijvoorbeeld?
Daarentegen is een (negatieve) reactie en ander niet gewenst gedrag op het forum deel
beter te voorkomen denk ik.

Begrijp me niet verkeerd maar fouten maken is menselijk. Tweakers is en blijft een leuke site en regels moeten er zijn om dat zo te houden. Maar een formele tekst in de FAQ en daarnaast een betere en eenvoudigere lijst met Do's and Don'ts lijkt me een goed idee. Verder een "vervaldatum" op fouten en mindere overtredingen zou het leven makkelijker en draaglijker maken :')

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

De FAQ worden herschreven :)

• HeyDude

HeyDude

Blijven lachen!

Topicstarter
_/-\o_

Als ik kan helpen (met reviewen oid) hoor ik het graag...