Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hallo medeforumers,

Ik ben aan het rondkijken naar een bedrijf dat bij ons het systeem/netwerkbeheer over kan nemen.
Ons bedrijf zit in Bewerwijk gevestigd en ben via via bij Hexapole automatisering uitgekomen.

Wie kent deze groep? Mij zijn ze niet erg bekend, en even "googelen" levert weinig nuttige input op.
Wat rondvragen in de omgeving levert gemengde antwoorden op, van :"nee niet doen" tot "topclub"

Ik zou graag reacties zien van anderen die ervaringen met Hexapole hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Topic mag dicht, inmiddels niet meer nodig. Ben overspoeld (pm) met reacties over deze club en we hebben besloten om het toch naar een "grotere" jongen te outscourcen.

Een ieder wil ik op deze manier nog bedankten voor de input.

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Misschien wel zo vriendelijk om de reacties samen te vatten?

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Dit topic is er in november doorheen geglipt aangezien klantervaringen niet op hun plaats zijn in dit forum :)

Eventueel de ervaringen delen is okay; daarna kan dit topic afzakken (of naar een meer toepasselijk forum verplaatst worden).

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Rukapul schreef op maandag 02 februari 2009 @ 23:32:
Dit topic is er in november doorheen geglipt aangezien klantervaringen niet op hun plaats zijn in dit forum :)

Eventueel de ervaringen delen is okay; daarna kan dit topic afzakken (of naar een meer toepasselijk forum verplaatst worden).
Richard zegt dat hij veel pm's heeft gekregen, maar ik kan hem niet pm-en. Klopt dit?
Sommige mensen lukt dat prima, bij andere kan ik het niet terug vinden.

Youtube: DashcamNL

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Regel dit soort offtopic zaken bij voorkeur even buiten de topics om. TS heeft DM uitstaan.
Pagina: 1