waar EDO-DIMM voor Compaq Workstation?

Pagina: 1
Acties:

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

Topicstarter
Ik zoek EDO-DIMM modules van 64 of 128 MB om een aantal Compaq Workstations 6000 uit te breiden....
alleen die krengen zijn via Compaq zo verschrikkelijk duur! (64MB=750,- 128MB=1200,-)
zijn modules nog ergens anders in NL te krijgen... van Kingston of Viking oid?

Join TeamBVD!

• Koelkasten
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 00:29

Koelkasten

har har koelkast op je knar

ik heb ze een keer gezien bij dunnet in rotterdam toen ik voor een compaq prosignia geheugen ging shoppen toen hadden ze die die je vroeg

Dunnet in rotterdam dus

Sommige mensen....

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:54
Als je geluk hebt slikt ie ook normaal EDO RAM, ging hier ook prima

• biobak
  • Laatst online: 16:50
Ik heb nog 2x 32 Mb aan EDO DIMM's (uit een Sun). Die wil ik op zich wel kwijt voor een leuk prijsje. Ze zitten nu in m'n K6-2 300

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-02 16:49

wouterve

Swinger of States

ik geloof dat www.ricardo.nl op dit moment een speciale comprak-veiling heeft van resellers die spullen kwijt willen.

Misschien dat daar wat van je gading tussen zit...

• blimmel
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

Topicstarter
(Jeroen, zou je me nog even kunnen icq-en op 4644873?)

Join TeamBVD!

Verwijderd

Een vriend van me heeft nog 2*64 en 2*256 MB EDO DIMM (uit een Compaq Proliant) liggen. Doe een redelijk bod

• Lucky_me
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09-2024
CROMPRAQ? Ja, jongen je hebt er zelf voor gekozen.|:( Compaq is nu eenmaal duur, slecht uitbreidbaar, en onderdelen zijn moeilijk te verkrijgen plus nog eens duur. Er past sowieso alleen maar compaq geheugen in, maar dat wist je waarschijnlijk al. zeg het toch maar even voor de zekerheid zag al iemand ander soort geheugen aanbieden, maar dat werkt gewoonweg niet. Goed ik zal ophouden,mzzl :z
Pagina: 1