[AS3] Van data naar multidimensionele array

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 19:40
Ik heb een extern text bestand met de volgende inhoud:
code:
1
[[1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1],[1,1,1,1,0,0,0,0,0,0,1,1,1,1,1],...]

Nu hoopte ik daar makkelijk een array van te maken, omdat de syntax toch overeen komt. Niet dus, hij kan [[1,1,...]] niet converteren naar een array. Ik heb geprobeerd de syntax aan te passen, eerst te converteren naar alle mogelijke formaten en er een nieuwe array van te maken. Niets brengt mij ook maar enigszins dichter bij de oplossing.

Iemand hier weet op welke manier ik het moet aanpakken? Het zou fijn zijn moest ik gewoon met een text bestand kunnen blijven werken, gezien de (relatieve) grootte van het bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Hier moet je wel mee verder komen ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
Schitterend! Bedankt, nu doet 'ie het. :)

Ben ik alleen verplicht om die map (com/adobe/serializatsion/...) bij mijn .fla bestand te plaatsen? Of kan ik hem ergens vast in de map van Flash zelf zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik gaf expliciet die google link omdat het voldoende leesvoer biedt; het was dan ook niet de bedoeling dat je meteen de eerste de beste (of tweede :P ) link copy/paste in je project et voila. Het gaat erom dat je leert begrijpen waar je mee bezig bent en waarom dat zo is. Verdiep je in de materie en je kunt deze vraag prima zelf beantwoorden ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
Dat heb ik ook niet gedaan, ik heb eerst gekeken wat JSON is en hoe het gebruikt zou kunnen worden voor mijn project. Het enige wat ik niet terugvind, is hoe je ervoor zorgt dat je de klassen kan importeren van een vaste locatie en welke locatie dat dan is. Bij mijn weten staat dat ook niet in de handleiding van JSON.

Maar goed, ik kom het hopelijk nog wel ergens tegen.