Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[fp] RML tabellen in V&A

Pagina: 1
Acties:
  • 274 views

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-11 11:37
Nog een toevoeging hierover: bij het plaatsen van V&A aangeboden: 3 harddisks (IDE) 82/92/250GB kwam ik er achter dat de table-tag hier niet werkt. Dit verknoeide de opmaak van mn advertentie nogal ;) Daarnaast als ik daarna ging editen, stond er voor iedere tag een tilde (~) :? en was de 'code' dus een zooitje geworden.

Mijn verzoek, een 'bekijk bericht'-mode voor het plaatsen van een advertentie, en eventueel de mogelijkheid om daar tables te gebruiken ;).

Bedankt!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

stond er voor iedere tag een tilde (~)
Da's dan sowieso een bug

edit: aangezien dit toch een seperate issue en FR betreft even een nieuw topic van gemaakt :)

[ Voor 40% gewijzigd door crisp op 09-11-2008 23:02 ]

Intentionally left blank

• Noxious
Bedankt :) dat lijkt me inderdaad een bugje ja, overigens was het bij de bold-tagjes niet zo, alleen bij de table/tr/td-tagjes.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Noxious schreef op zondag 09 november 2008 @ 23:20:
Bedankt :) dat lijkt me inderdaad een bugje ja, overigens was het bij de bold-tagjes niet zo, alleen bij de table/tr/td-tagjes.
Klopt; het is een interne 'denied'-indicator speciaal bedoelt voor herparsing zodat je daar geen rechtenchecks voor tags hoeft te doen. Ik heb het in SVN al gefixed, dus blijft over de feature request(s) voor het ueberhaupt toestaan van tabellen in V&A posts en een preview mode :)

Intentionally left blank

• Noxious
Super, bedankt :) vooral het voorbeeld lijkt me handig, en met 'verzamelingen' kan zo'n tabel ook wel érg handig zijn ;).

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-11 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Tabellen toestaan in V&A zou idd een mooie zijn. Preview is op te lossen door een extra advertentiemodus toe te voegen (naast 'nieuw', 'verkocht', 'vervallen', etc.)?

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Preview modus is er inmiddels, [table] heb ik in SVN aangezet in de config :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.