Ik kreeg vanochtend een foutmelding van windows waardoor ik windows moest repareren,. Dat werkte allemaal prima, maar toen ik de drivers voor mijn videokaart wou gaan installeren lukte dat niet. Ik krijg de foutmelding "inf error, video driver not found"
en
" setup was unable to complete the installation, try to setup your display adapter with a standard vga driver before running setup"
Nu heb ik al een heel antal dingen geprobeerd.
Ati drivers verwijderd via configuratiescherm, werkt niet
In veilige modus drivers verwijderen, werkt niet
in vga modus installeren, werkt niet
Drivers van het moederbord updaten, werkt niet
Het rare is dat ik de beeldschermadapter ook niet zie in apparaatbeheer, dus dat ik hem ook niet kan verwijderen. om opnieuw te installeren.
Heb al lang rond lopen zoeken maar heb geen werkende oplossing kunnen vinden. Iemand die nog ideen heeft?
en
" setup was unable to complete the installation, try to setup your display adapter with a standard vga driver before running setup"
Nu heb ik al een heel antal dingen geprobeerd.
Ati drivers verwijderd via configuratiescherm, werkt niet
In veilige modus drivers verwijderen, werkt niet
in vga modus installeren, werkt niet
Drivers van het moederbord updaten, werkt niet
Het rare is dat ik de beeldschermadapter ook niet zie in apparaatbeheer, dus dat ik hem ook niet kan verwijderen. om opnieuw te installeren.
Heb al lang rond lopen zoeken maar heb geen werkende oplossing kunnen vinden. Iemand die nog ideen heeft?