Ik heb een probleem met mijn PC. Als ik hem aanzet start hij telkens na het Windows XP logo opnieuw op. Op die manier kom ik dus nooit in windows In veilige modus opstarten heeft geen zin, dan gebeurt hetzelfde. Nu heb ik op een andere partitie nogmaals XP geinstalleerd, als ik die kies start mijn pc wel normaal op. Het lijkt me dus een software-probleem, of zit ik mis? Ik heb deze pc bijna 4 jaar en heeft nooit problemen gegeven. Ik heb nooit windows opnieuw hoeven te installeren, er staat gewoon een legale versie op. Nu vraag ik me drie dingen af:
1. Hebben jullie enig idee hoe het komt dat mijn orginele installatie blijft rebooten en hoe ik dit kan herstellen? Systeemherstel van een Boot-CD lukt helaas niet, omdat ik daar schijnbaar het wachtwoord van een administrator moet hebben. Die is waarschijnlijk door de fabrikant erop gezet. Dat wachtwoord heb ik dus niet.
2. Er staan op de 'beschadigde' partitie bestanden die ik niet kwijt wil raken. Ik kan daar echter niet bij, omdat het onder een admin-account staat. Als ik daar via de nieuwe installatie heen ga, wordt de toegang tot die mappen mij ontzegt. Weten jullie hoe ik toch bij die bestanden kan komen?
3. Is het een software-probleem?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
1. Hebben jullie enig idee hoe het komt dat mijn orginele installatie blijft rebooten en hoe ik dit kan herstellen? Systeemherstel van een Boot-CD lukt helaas niet, omdat ik daar schijnbaar het wachtwoord van een administrator moet hebben. Die is waarschijnlijk door de fabrikant erop gezet. Dat wachtwoord heb ik dus niet.
2. Er staan op de 'beschadigde' partitie bestanden die ik niet kwijt wil raken. Ik kan daar echter niet bij, omdat het onder een admin-account staat. Als ik daar via de nieuwe installatie heen ga, wordt de toegang tot die mappen mij ontzegt. Weten jullie hoe ik toch bij die bestanden kan komen?
3. Is het een software-probleem?
Alvast bedankt voor jullie hulp!