Hallo Tweakers,
Ik heb onlangs een hoop onderdelen besteld en daarvan geprobeerd een nieuwe pc te bouwen. Ik ben redelijk nieuw op dit gebied maar ik ga ervan uit dat vrijwel alles goed aangeloten zit.
Toch lukt het me niet om beeld te krijgen, mijn beeldscherm geeft aan dat het geen signaal krijgt. Ik kan er maar niet opkomen wat het probleem is, ik hoop dat een van jullie advies kan geven.
Mijn Systeem:
Sapphire HD 4870 1024mb
Intel core quad q6600
2X Kingston valueram dual channel 2gb
Gigabyte ga-x48-ds4
Mugen sythe infinite cpu cooler
Aguila kast met 2 meegeleverde fans
Beeldscherm: MR17 H1A
samsun spinpoint 640 gb
Enermax Infitiy 650watt
Enkele opmerkingen:
- Alle fans draaien
- Moederbord leds zijn aan, (allemaal wat inhoud dat er erg veel cpu gubruik is!?)
- Sapphire led reeks ( rechtshoven) is aan, rood gekleurd
- Sapphire leds 3 vd 4 zijn groen
- led vd fans geven ook licht
- Laadled van pc brand constant
- Het stekkertje van de andere led (die aangeeft of pc aan is of op standby staat) heeft 3 pluggen ipv 2 en kan deze dus niet plaatsen.
- Geen piep als de pc opstart.
- ik heb gekeken of de ram goedzit dus lijkt me niet dat dat het is, ik kan het wel nogmaals proberen als dat het probleem lijkt te zijn
- Dat bios reset knoptje en die batterij, moeten daar dingen aan gedaan worden? de handleiding geeft aan dat het niet nodig is daar aan te zitten
- Ik krijg mijn pc niet op de normale manier uit.
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen, alvast bedankt.
Mvg WRebel
Ik heb onlangs een hoop onderdelen besteld en daarvan geprobeerd een nieuwe pc te bouwen. Ik ben redelijk nieuw op dit gebied maar ik ga ervan uit dat vrijwel alles goed aangeloten zit.
Toch lukt het me niet om beeld te krijgen, mijn beeldscherm geeft aan dat het geen signaal krijgt. Ik kan er maar niet opkomen wat het probleem is, ik hoop dat een van jullie advies kan geven.
Mijn Systeem:
Sapphire HD 4870 1024mb
Intel core quad q6600
2X Kingston valueram dual channel 2gb
Gigabyte ga-x48-ds4
Mugen sythe infinite cpu cooler
Aguila kast met 2 meegeleverde fans
Beeldscherm: MR17 H1A
samsun spinpoint 640 gb
Enermax Infitiy 650watt
Enkele opmerkingen:
- Alle fans draaien
- Moederbord leds zijn aan, (allemaal wat inhoud dat er erg veel cpu gubruik is!?)
- Sapphire led reeks ( rechtshoven) is aan, rood gekleurd
- Sapphire leds 3 vd 4 zijn groen
- led vd fans geven ook licht
- Laadled van pc brand constant
- Het stekkertje van de andere led (die aangeeft of pc aan is of op standby staat) heeft 3 pluggen ipv 2 en kan deze dus niet plaatsen.
- Geen piep als de pc opstart.
- ik heb gekeken of de ram goedzit dus lijkt me niet dat dat het is, ik kan het wel nogmaals proberen als dat het probleem lijkt te zijn
- Dat bios reset knoptje en die batterij, moeten daar dingen aan gedaan worden? de handleiding geeft aan dat het niet nodig is daar aan te zitten
- Ik krijg mijn pc niet op de normale manier uit.
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen, alvast bedankt.
Mvg WRebel
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2008 21:16 ]