Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Geen explorer bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
Hey,

Als ik mijn PC opstart krijg ik alleen mijn wallpaper te zien.
Nu doe ik Ctrl+Alt+Del en dan nieuwe Taak en explorer, dan werkt weer alles.
Is dit ook automatisch te doen?

Mvg,
Paul du Long

• CaPtAiNCaRnAgE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-06 20:37

CaPtAiNCaRnAgE

conventies boven 3-laags Popla

Scan eens op spyware.
Anders ff in safemode booten en een restore punt terug zetten , indien het probleem recent is.

i7 2600k | Z68A-GD65-G3 | 4 * 4 GB PC12800CL9 | MSI N470GTX Twin Frozr II | 2x Dell US 2007WFP

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
Spyware scan gedaan niks nuttigs gevonden, kun je dat 2e punt meer uitleggen?

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-11 08:13

racoon

mooowwww

als je probleem sinds korte tijd speelt kan je via start programma's accessoires en dan system tools een systeemherstel doen.

Daarmee zet je je pc terug naar een eerder werkende configuratie.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dimby schreef op zondag 09 november 2008 @ 19:57:
kun je dat 2e punt meer uitleggen?
Het is hier op GoT toch echt wel de bedoeling dat je zélf ook wat moeite onderneemt.

Je vorige poging was echt niet alleen vanwege de titel dichtgegaan, ook de rest van je topic (en deze dus ook) laat nogal wat te wensen over.
Het Windows Clients - Beleid is toch wel vrij duidelijk, evenals Het algemeen beleid.

Dus: doe eens wat meer moeite?
  • Omschrijf je probleem helder en duidelijk en geef zo veel mogelijk relevante informatie (ook in safe modus, is het veel geheugen in gebruik, sinds wanneer?)
  • Geef aan wat je zelf al geprobeerd hebt om dit probleem op te lossen, en wat je bijvoorbeeld al opgezocht hebt hierover op Google of de GoT search
Anders is ook deze poging een kort leven beschoren.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device