ik ben misschien harstikken blind, maar kan iemand mij vertellen waar ik de private file storage vind?
Volgens mij is er alleen private file storage voor abonnees
Aangezien je geen abo bent: op je eigen harde schijf
(Als wel abo: My Tnet -> Storage)
edit:
Zegt spuit11
Zegt spuit11

[ Voor 14% gewijzigd door F_J_K op 09-11-2008 19:40 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ja dat kunnen crew ledenVerwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 19:43:
kunnen crew leden dan zien of ik wel of niet abo heb?
[ Voor 5% gewijzigd door Cloud op 09-11-2008 19:45 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Heb je een abbo forum in je lijstje staan?Heb je ooit geld overgemaakt naar tweakers.net BV?
Heb je ooit betaald voor T.net? zo niet, dan heb je geen abbo.Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 19:43:
Weet niet of het nog zo is, maar het was altijd zo dat mensen met een abbo een streepje onder hun naam hadden als je je muis boven hun naam hield.
In je profiel komt ook 'Titel op forum: [abonnement]' te staan als je een abonnement hebt.McKaamos schreef op zondag 09 november 2008 @ 19:45:
[...]
Heb je ooit betaald voor T.net? zo niet, dan heb je geen abbo.
Weet niet of het nog zo is, maar het was altijd zo dat mensen met een abbo een streepje onder hun naam hadden als je je muis boven hun naam hield.
The devil is in the details.
Met custom css laat ik alle abonnee's blauw worden. Dus ja, de abonnee class wordt nog wel gebruikt.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
En abo-ers krijgen ook nog steeds een streepje onder hun naam als je er over hovert 

[ Voor 7% gewijzigd door Haan op 09-11-2008 19:57 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
al die abonee shit kan je uitzetten in je profiel.
voor iedereen die vraagt of ik wel eens geld heb overgemaakt: ik weet heel goed of ik wel of geen abo heb.
voor iedereen die vraagt of ik wel eens geld heb overgemaakt: ik weet heel goed of ik wel of geen abo heb.
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 19:54:
Right...Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 19:43:
Je hebt een My.Tweakers.net Free abbo zonder storage als ik je profiel bekijk.
Free oftwel geen dus
Free oftwel geen dus
[ Voor 20% gewijzigd door asfaloth_arwen op 09-11-2008 20:04 . Reden: Titel abbo misschien onduidelijk ]
Is dat zoVerwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 19:54:
al die abonee shit kan je uitzetten in je profiel.
[ Voor 31% gewijzigd door Hahn op 09-11-2008 19:58 ]
Oftewel geen abonnementasfaloth_arwen schreef op zondag 09 november 2008 @ 19:57:
Je hebt een My.Tweakers.net Free abbo zonder storage als ik je profiel bekijk.
Wat voor abo denk je zelf dat je hebt TS?
Kater? Eerst water, de rest komt later
geen dat weet ik ookwelHaan schreef op zondag 09 november 2008 @ 20:02:
[...]
Oftewel geen abonnement![]()
Wat voor abo denk je zelf dat je hebt TS?

ik heb nooit aangegeven dat ik het niet wist.
Maar het is inmiddels al wel tot je doorgedrongen dat je dan dus ook geen Private File Storage hebt?
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 19:54:
Waarom blijf je doorvragen?
File storage is voor full abonnee's. Met een "free abo", oftewel -geen-, heb je het niet
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
ja tuurlijk dat wist ik voor het topic ook al.Hahn schreef op zondag 09 november 2008 @ 20:42:
Maar het is inmiddels al wel tot je doorgedrongen dat je dan dus ook geen Private File Storage hebt?
zit gewoon een beetje te klooien, maar jullie zijn te serieus.
Tja, logisch, dit ís een serieus forum. In de HK is er nog wat meer toegestaan, maar dit soort onzin topics ook niet. Je zit hier gewoon tijd van andere mensen te verspillen.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
doe dat dan ergens andersVerwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 21:07:
zit gewoon een beetje te klooien

Pagina: 1
Dit topic is gesloten.