Hoi,
Begin een beetje radeloos te worden van het volgende:
Ik heb vandaag mijn pc opnieuw geformateerd en heb hiervoor altijd al gewerkt met een Linksys WUSB54G V4.
Nu ik de USB adapter na het formateren wou aansluiten kreeg ik het installatie scherm naar voren. Ik keurig alles installeren en toen crashde mijn Windows XP.
Als ik de USB adapter uit mijn USB poort haalde wou windows wel weer opstarten (MET adapter niet).
De BSOD code is als volgt: STOP: 0X0000007E
Een speciale vermelding was dat het aan het rt2500usb.sys bestand lag (dat is het bestand van de linksys adapter).
Actie die ik heb ondernomen:
- Wederom opnieuw geformateerd (just in case).
- Opnieuw drivers gedownload en geinstalleerd (zelfde effect).
- Andere USB poort geprobeerd
- Op internet rond gezocht naar mensen met dezelfde problemen.
Op het laatste punt kwam ik deze oplossing tegen: http://forums.linksys.com..._Adapters&thread.id=14466
Helaas werkte de oplossing niet voor mij.....
Heeft iemand misschien suggesties naar te ondernemen stappen?
Alvast bedankt!
Begin een beetje radeloos te worden van het volgende:
Ik heb vandaag mijn pc opnieuw geformateerd en heb hiervoor altijd al gewerkt met een Linksys WUSB54G V4.
Nu ik de USB adapter na het formateren wou aansluiten kreeg ik het installatie scherm naar voren. Ik keurig alles installeren en toen crashde mijn Windows XP.
Als ik de USB adapter uit mijn USB poort haalde wou windows wel weer opstarten (MET adapter niet).
De BSOD code is als volgt: STOP: 0X0000007E
Een speciale vermelding was dat het aan het rt2500usb.sys bestand lag (dat is het bestand van de linksys adapter).
Actie die ik heb ondernomen:
- Wederom opnieuw geformateerd (just in case).
- Opnieuw drivers gedownload en geinstalleerd (zelfde effect).
- Andere USB poort geprobeerd
- Op internet rond gezocht naar mensen met dezelfde problemen.
Op het laatste punt kwam ik deze oplossing tegen: http://forums.linksys.com..._Adapters&thread.id=14466
Helaas werkte de oplossing niet voor mij.....
Heeft iemand misschien suggesties naar te ondernemen stappen?
Alvast bedankt!