Sinds kort kan ik geen instellingen meer opslaan vanuit verschillende programma's.
Als ik in Safari mijn startpagina aanpas, Safari herstart dan heeft die weer de oude pagina.
Als ik in iTunes iets aanpas, herstart, dan is die aanpassing ook weer verdwenen.
Ik kan bijvoorbeeld mijn klok niet op analoog zetten.
Als ik iets wis uit mijn dock, dan staat dat er na een reboot gewoon terug.
Enkel ik Mail krijg ik een foutmelding te zien als ik iets wil aanpassen:
En in Finder kan ik de schijf "Mac" niet meer zien onder "Apparaten", terwijl dat voorheen wel zo was.
Ik heb al het schijfrechten herstelprogramma al 10 maal uitgevoerd, alsook enkele taken van het programma MainMenu.
Repair disk heb ik ook al uitgevoerd met "fsch -fy" in de single user mode.
Er staat vast nog ergens een schrijfrecht ofzo verkeerd, maar hoe vind ik de welke dat dat is?
Als ik in Safari mijn startpagina aanpas, Safari herstart dan heeft die weer de oude pagina.
Als ik in iTunes iets aanpas, herstart, dan is die aanpassing ook weer verdwenen.
Ik kan bijvoorbeeld mijn klok niet op analoog zetten.
Als ik iets wis uit mijn dock, dan staat dat er na een reboot gewoon terug.
Enkel ik Mail krijg ik een foutmelding te zien als ik iets wil aanpassen:
Ook in mijn dock blijven soms in de mappen bepaalde bestanden zichtbaar die er al lang niet meer zijn.Uw voorkeuren kunnen niet naar de schijf worden geschreven en zijn mogelijk niet bewaard. Controleer of u over de juiste bevoegdheden beschikt voor
~/Bibliotheek/Preferences en of er voldoende ruimte op uw schijf is.
En in Finder kan ik de schijf "Mac" niet meer zien onder "Apparaten", terwijl dat voorheen wel zo was.
Ik heb al het schijfrechten herstelprogramma al 10 maal uitgevoerd, alsook enkele taken van het programma MainMenu.
Repair disk heb ik ook al uitgevoerd met "fsch -fy" in de single user mode.
Er staat vast nog ergens een schrijfrecht ofzo verkeerd, maar hoe vind ik de welke dat dat is?
[ Voor 9% gewijzigd door Tofu op 09-11-2008 17:49 ]