Toon posts:

Geforce 9600 GT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb volgend probleempje. Ik heb een nieuwe pc samengesteld. Er zit een Gigabyte EP43-DS3 in met een Q9550. Ik heb gekozen voor een Geforce 9600 GT. Telkens ik de drivers installeer van de Geforce start mijn systeem niet meer op. Het balkje van Windows loopt maar daarna niks meer. Heb al redelijk wat geprobeerd. Nieuwe HDD, nieuw geheugen, laatste nieuwe drivers,... Niks helpt.

Iemand een oplossing?
Ik gebruik Vista Home Edition 64 bit.

Al op voorhand bedankt.

• glangeveld
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-01 22:45
probeer eens een andere nvidia videokaart , bios instellingen op defaults zetten

heb je de 6pins stroomaansluiting er wel op zitten?

Verwijderd

Topicstarter
glangeveld schreef op maandag 10 november 2008 @ 01:50:
probeer eens een andere nvidia videokaart , bios instellingen op defaults zetten

heb je de 6pins stroomaansluiting er wel op zitten?
Alles aangesloten. Wat bedoel je juist met op defaults zetten?
Momenteel start hij op met de laatste bèta drivers van nvidia, de 180.43. Zou het dus daaraan kunnen liggen?
Alleen weet ik niet of dit volwaardige drivers zijn... Zou dat geen problemen geven bij gamen?

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Waarschijnlijk zal je het bios moeten updaten. Het kan zijn dat die videokaart nog niet goed herkend wordt door dat mobo.

De recentste is versie F9, probeer die maar eens. *Klik*

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-05 21:23

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 10:19:
[...]

Alles aangesloten. Wat bedoel je juist met op defaults zetten?
Momenteel start hij op met de laatste bèta drivers van nvidia, de 180.43. Zou het dus daaraan kunnen liggen?
Alleen weet ik niet of dit volwaardige drivers zijn... Zou dat geen problemen geven bij gamen?
Beta... Waarom denk je dat ze Beta's heten? Download gelijk de WHQL drivers en kom dan maar terug. En zoals diegene boven mij zei, probeer je bios up te daten. En andere videokaart te proberen als het mogelijk is. Je zou ook even kunnen lenen ven iemand.

[ Voor 28% gewijzigd door Zenix op 10-11-2008 11:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
Na de Bios update gedaan te hebben werken de laatste officiële drivers perfect.
Bedankt iedereen voor de hulp!!
Pagina: 1