Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:09
Hoi allemaal,

Ik weet niet of ik hier bij het juiste forum zit, maar ik heb een vraag over het volgende. Ik heb mezelf zojuist gegoogled om eens te kijken wat ik over mezelf kon vinden.

Nu kreeg ik een resultaat uit mij Linkedin, echter hier heb ik helemaal geen profiel bij aangemaakt. Toen ik op de 'startpagina' van mijn account stond bleken de gegevens welke ik kon inzien wel te kloppen: voor- en achternaam, mijn opleiding welke ik volg (inclusief begin- en datum tot nu) en welke sector deze opleiding zich richt. Maar informatie kan ik niet vinden omdat ik dan een account moet aanmaken om deze in te zien.

Het is mij dus compleet onduidelijk wie dit profiel aangemaakt zou kunnen hebben. Iemand die dit eveneens meegemaakt heeft?

Alvast bedankt!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:38
Dat kan een willekeurig iemand zijn geweest. Misschien iemand die nog wat contacten nodig had en toen zelf vrienden/kennissen heeft aangemaakt.
Ik neem aan dat je bij de help-pagina's van LinkedIn wel terug kunt vinden wat je in zo een geval kunt doen. Waarschijnlijk een abuse-mailtje sturen met een verzoek tot verwijdering.

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:48
Tja, iemand die bij je op de opleiding zat/zit kan dat allemaal makkelijk weten natuurlijk. Vraag ze het te verwijderen, als het je niet bevalt.

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Heeft je profiel connecties met anderen? Dan zouden dat de eerste personen zijn die ik aan zou spreken...

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Kan het niet zo zijn dat je dit ooit zelf hebt aangemaakt maar er nooit wat mee gedaan heeft en het vervolgens gewoon bent vergeten?

Probeer anders eens een password reset, dan gaat er een mailtje naar het emailadres, als het bij jou binnenkomt denk ik dat bovenstaande van toepassing is.

Anders kan je LinkedIn even mailen, denk dat ze best bereid zijn om het te onderzoeken c.q. te verwijderen.

Virussen? Scan ze hier!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit soort dingen doen dit soort sites automatisch. Ik publiceer wetenschappelijke artikelen en heb er intussen ruim 80 in de databases staan, en ik heb nu ook pagina's op LinkedIn, Zoominfo, Biomedexperts en Naymz. En geloof me, die heb ik niet aangemaakt en mijn vrienden/vijanden ook niet.

Ik negeer het gewoon, ze zoeken gewoon het web af om mensen zover te krijgen dat die pagina's echt geaccepteerd worden en om te zorgen dat hun userdatabase groter lijkt voor adverteerders.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1