no signal input

Pagina: 1
Acties:
  • 394 views

• warkiller
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-08-2025
hallo mensen,
ik zit met het probleem dat xp niet meer opstart vanwege de no signal input, maar de veilige modus kan ik ook niet benaderen, hoe los ik dit op? nieuwe xp installatie?

alvast bedankt

Dennis

[ Voor 7% gewijzigd door warkiller op 09-11-2008 15:35 ]

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-05 22:11

painkill

Pain(k)(ill)

Eerst eens een normaal verhaal maken voordat ik je help...

Mijn SNES verzameling!

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Geen signaal tussen beeldscherm en monitor. Check de kabel en monitor eens, en daarna je videokaart :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• EdwardvGelder
  • Laatst online: 09-12-2025
Ik had laatst ook dat ik geen signaal naar mijn beeldscherm kreeg, eerst zitten rommelen met de kabels, dit werkte niet, toen de stekker uit het stopcontact getrokken, (van alles wat op de computer zat aangesloten, dus computer, beeldscherm en alle randapparatuur) een klein poosje gewacht er weer in gedaan en toen deed hij het weer, probeer dit is.

• warkiller
sorry, voor het kort af zijn van mijn probleem

het gaat om een pc van packard bell systeem( specificaties weet ik zo niet, is niet eigen systeem)

wanneer ik deze computer aan zet komt de computer tot en met het boot scherm van xp, daarna krijg je van de monitor no input signal, waarna de computer weer opnieuw opstart en dat gaat continue door

ik heb ook al geprobeerd om de veilige modus te bereiken maar deze boot zich ook niet, vga-modus werkt ook niet, heb ook alwel met de kabels geprobeerd maar hierop kreeg ik ook geen verandering in.

wat moet ik hier aan doen, licht dit puur aan xp of is dit toch een hardware probleem,

[ Voor 7% gewijzigd door warkiller op 10-11-2008 09:01 ]

• painkill
  • Laatst online: 16-05 22:11

painkill

Pain(k)(ill)

Ok, dit is je harde schijf, bij het boot scherm pas wordt hij echt aangesproken.
Of je hebt kortsluiting ergens, of hij word te warm :p

Voor dingen als no signal, en random uitval, moet je haast iemand hebben die er naast staat om alles te checken, mij advies is dus, haal er iemand bij die er verstand van heeft, en ken je die niet, er is altijd een winkel die er wel naar wil kijken.

Mijn SNES verzameling!

• warkiller
maar dit probleem hadden gisteren 3 verschillende personen, met 3 totaal verschillende computers, op de frontpage stond dat er een probleem is met de virusscanner, ik denk dat het dit is, ik ga het even proberen door dat bestandje terug te koppelen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:26

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

warkiller, zo kunnen wij je niet helpen :o

Dat het niet jouw systeem is, doet er wat dat betreft niet toe: dan nog is het aan jou om exacte specs te achterhalen en om zelf op onderzoek uit te gaan. GoT is geen helpdesk, we helpen GoTters die zichzelf helpen.

Zie ook:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.