Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

klein toetsenbordje?

Pagina: 1
Acties:

• BRAINLESS01
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-11 22:52
Ik had eerder een media toetsenbord, maar dat typte voor geen meter. Het was wel heerlijk dat er knopjes op zaten om het volume en muziek te beinvloeden. Ik heb nu een nieuw (lees: oud :P) toetsenbord, dat typt heerlijk, maar er zitten geen media knoppen op.

Ik weet dat er de Optimus mini three is, zie:
nieuws: Optimus mini three Oled-keyboard; belofte maakt schuld

Zijn er nog meer van dit soort dingen? De optimus staat niet in de pricewatch, ik heb niet verder gezocht, maar ik ga er van uit dat hij veel meer kost dan het mij waard is. Weet iemand of er meer van dit soort dingen bestaan? Een stuk of 5 toetsen zou ideaal zijn...

Verwijderd

Je zou ook met Autohotkey je numpad om kunnen toveren tot mediakeys.
Dat werkt ook prima. ik heb dat ook lang gedaan.
De toetsen van de numpad hebben eigenlijk twee functies, met numlock aan en uit, daar kan je handig gebruik van maken.
Standaard stond de numlock uit en fungeerde de toetsen als mediakeys.
Met numlock aan kan je gewoon de cijfers gebruiken.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

En je hebt losse numpad keyboardjes. Dus zo'n 15 toetsen. En voor onder de $10 te vinden: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3652

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Tja of je gaat naar de Mediamarkt/Saturn en gaat daar even toetsenborden proberen. Misschien dat er nog wel een fijne tussenzit met mediakeys.

• BRAINLESS01
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-11 22:52
het numpad is op zich nog wel een optie, maar er moeten toch ook gewoon meer toetsenborden met ~5 toetsen op de markt zijn?