Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[skype] weergave telefoonnummers op websites

Pagina: 1
Acties:

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:25

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
Sinds ik Skype geïnstalleerd heb, staan telefoonnummers op websites heel irritant weergegeven. Je kent het wel, in zo'n skype balkje.

Dit wil ik niet, het is handig als je skype vaak gebruikt, maar dat doe ik niet, dus ik wil gewoon de normale weergave.

En al helemaal irritant is, als het telefoonnummer maar half wordt weergegeven.

Hoe kan ik er weer voor zorgen dat de telefoonnummers op websites weer normaal weergegeven worden.

Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/2egfujq.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Galois op 09-11-2008 13:17 ]

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Kijk eens bij de opties van je browser (welke browser heb je eigenlijk?) welke plugins en toolbaars er ingesteld zijn. Even de plugins/toolbars van skype bij langs gaan tot je de boosdoener hebt.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Heb je überhaupt al gezocht met behulp van bijvoorbeeld Google?

Disable, Uninstall and Remove Skype Add-On on Web Page and Toolbar Plugin Menu in IE

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:25

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
Oeps... ik schaam mij
8)7

Ik had gekeken in de instellingen van Skype, gegoogled op van alles en nog wat... En de oplossing was zo simpel... gewoon in IE zelf... :(

Tnx!

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.