Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Excel 2007] Info automatisch van tabblad halen *

Pagina: 1
Acties:

• nockelyk
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09-2023
ik ben in excel 2007 bezig met een heleboel berekeningen, daarbij maak ik gebruik van verschillende tabbladen, nu zou ik willen één tabblad maken met een overzicht van de belangrijkste uitkomsten.
Ik zou dat voorblad zodanig willen instellen dat ik enkel de naam van het tabblad moet invoeren in de eerste kolom en dat hij vervolgens alle gegevens automatisch haalt van het tabblad (alle tabbladen hebben een identieke opmaak). Weet er iemand of er één of andere formule bestaat om dit makkelijk uit te voeren, dus dat excel kijkt naar de tabblad naam in de eerste kolom en vervolgens zo weet in welke tabel hij gegevens moet ophalen?
Hoop dat het een beetje duidelijk is ;)

• nockelyk
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09-2023
@ mod,sorry ik ben volledig vergeten in mijn titel [excel 2007] te vermelden en kan het nu niet meer aanpassen.... sorry!

Verwijderd

offtopic:
Veranderingen in je topic-titel kun je aanvragen door op het Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif report icoontje te klikken links bij je titel en daar je vraag neer te zetten.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Done. Ik heb meteen die type- of taalfout verwijderd en een hoofdletter of twee toegevoegd. Het is handiger om dat via topicreport (het handje linksboven) of tenminste een edit ipv een extra reply te doen ;)
Edit: ev1ltje, doe het zelf dan ook :+

Quick&dirty: A1 = Blad2
A2 =INDIRECT(ADRES(1;1;;;A1))

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 09-11-2008 13:08 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)