Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Icoontje bij product met foto in PW

Pagina: 1
Acties:

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11 14:23
Bij Productreviewbeheer zie je een klein icoontje in de tabel wanneer een review foto's heeft en wanneer je hovert op dat icoontje, dan zie je een kleine thumbnail.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6rPberQ6qek7zFKd36Oj6kAb/thumb.jpg
Het gaat dus om de met rood omlijnde kolom.

Is het mogelijk om dat kleine icoontje ook in de PW te krijgen bij alle items? Dan kunnen PW-bezoekers zien wanneer een product ook productfoto's er aan gekoppeld heeft. Die onmouseover-thumbnail hoeft van mij niet eens, als er zichtbaar is wanneer er foto's aan dat product hangen zou al goed zijn wat mij betreft.

Dit zou handig zijn in categorieën waarin het ook sterk gaat om uiterlijk, zoals muizen, toetsenborden, telefoons, speakersets, monitoren, printers, televisies, enz. Hoe een processor er uit ziet zal de meeste mensen niet boeien (Core i7 920 ziet er hetzelfde uit als een i7 965), dus daar zou je het weg kunnen laten, maar bij een moederbord kan het wel relevant zijn bijv.

Ik heb een voorbeeldje gemaakt en willekeurig even dat plaatje bij wat muizen gezet om te laten zien wat ik bedoel.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/O7iFOHrTOLZ1qgBQ6Zf02ZnW/thumb.jpg

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ik zou toch voor de 'onclick' popup gaan zoals ook het geval is bij de productreviews en ik hoop dat deze functie ook opgenomen wordt.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zou dat de betreffende lijsten niet nóg drukker maken, dan ze nu al zijn? Eigenlijk is het de bedoeling om in één oogopslag alle nuttige informatie over te brengen op de mensen die op zoek zijn naar een product. Met allemaal icoontjes die wisselend wel- en niet aanstaan maakt het alleenmaar onduidelijker.

Daarnaast is het trouwens de doelstelling om voor de meeste producten toch wel een afbeelding op te slaan.

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Het valt wel mee hoe druk het wordt, als je hem maar niet direct naast andere afbeeldingen zet (de vooraadstatusindicatie bijvoorbeeld). Als ik een moederbord uit zoek, dan moet ik eerst altijd 3x doorklikken voordat ik een afbeelding zie of ik moet googlen om een beeld te vormen, met zo'n afbeeldingsindicator zou je meteen kunnen zien of er een afbeelding beschikbaar is.

En zolang er nog niet van elk product een afbeelding staat is zo'n icoontje handig om meteen te zien waar je evt nog een afbeelding voor kan submitten en is de lijst nog niet compleet druk.

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11 14:23
Misschien wordt het dan wel te druk bij de categorieën waar toch al veel specs in de categorie zitten. Een onclick zou in ieder geval het drukker worden bij per ongeluk hoveren oplossen.

@Wiethoofd: Voorraadstatus staat niet in de categorieën toch? Alleen op de productpagina zelf waar de verschillende shops staan.

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Megaflix schreef op donderdag 13 november 2008 @ 19:59:
Een onclick zou in ieder geval het drukker worden bij per ongeluk hoveren oplossen.
Daarom ook mijn voorstel voor de onclick ;)
@Wiethoofd: Voorraadstatus staat niet in de categorieën toch? Alleen op de productpagina zelf waar de verschillende shops staan.
Blaim the first 4 letters of my name :+ Ik was bezig met 3 posts dus in de haast even verkeerd gedacht.

Pagina: 1