Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

T-Mobile halfjaar verlaging mogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-11 14:51
Hallo,
Ik heb jaren orange gehad maar die zijn helaas niet meer. Nu kan ik wel overstappen naar t-mobile, echter had orange de mogelijk heid om na een half jaar je contract naar beneden te schroeven zonder dat je dan verlengde. Vaak nam ik dus een hoger abo om een telefoon goedkoper te krijgen en verlaagde ik na 6 manden, ik heb de algemene voorwaarden zitten lezen maar kan hier niets over vinden. Heeft iemand hier misschien ervaring mee?

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Bel de klantenservice op van T-Mobile, dan weet je het gelijk.

Blij Met Wilco

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Niet meer mogelijk.

• Lordsauron
Das nou jammer thanx!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Ik zou ze gewoon bellen. Wellicht kunnen ze een uitzondering maken. :) (Alleen zijn ze nu niet bereikbaar :P)

[ Voor 21% gewijzigd door MensionXL op 09-11-2008 11:33 ]

Goedkoop bellen via VoIP

• Lordsauron
Ik heb het van hun standpunt altijd al een rare regeling gevonden dus verbaast me eigelijk nix. als ik ga bellen ga ik natuurlijk wel proberen. maar ik denk zelf dat ik gewoon peg heb. dan nog 120 euro meer betalen voor de telefoon of 120 betalen alleen dan in bel minuten.. ga ik toch voor dat laatste ;)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
MensionXL schreef op zondag 09 november 2008 @ 11:33:
Ik zou ze gewoon bellen. Wellicht kunnen ze een uitzondering maken. :) (Alleen zijn ze nu niet bereikbaar :P)
^ wat hij dus zegt.

Dit is een vraag voor de klantenservice en zij zijn de enigen die dat kunnen beantwoorden. Dat ze vandaag niet open zijn is lastig, maar niet onoverkomelijk. :Y)

Omdat er verder geen discussiewaarde in dit topic zit, gaat deze op slot.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.