Windows herkent HDD niet

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-02 21:58
Hey, ik heb een vraagje/probleempje.

Ik heb van de week een samsung spinpoint F1 (1TB) hdd aangesloten op mijn asus p5w dh deluxe. Probleem is dat windows mijn nieuwe schijf niet weergeeft/herkent. wanneer ik in de bios kijk zie ik em echter wel staan onder de fourth ide slave. Waarbij de fourth ide master mijn RAID opstelling van twee seagate 320 gb harde schijven is en de third ide master en slave mijn dvd spelers zijn. Weet iemand misschien hoe ik mijn nieuwe samsung te voorschijn krijg?

bvd

edit: windows xp en mijn raid opstelling staat natuurlijk windows op

[ Voor 6% gewijzigd door superwashandje op 09-11-2008 10:29 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:25

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Partitie aanmaken en formatteren in schijfbeheer lijkt me een goede start.

Alles kan stuk.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:54

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Omdat de schijf nog niet geïnitializeerd is (zoals ze dat met een mooi woord noemen), kan Windows er nog niets mee.

Zoals remco_k al zei, onder schijfbeheer zal er automatisch een wizard tevoorschijn moeten komen om dit te doen. Rechter muisknop op 'Deze computer' -> 'Beheren' -> 'Schijfbeheer'.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

edit: . spuit 11.

[ Voor 87% gewijzigd door Fish op 09-11-2008 10:41 ]

Iperf

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-02 21:58
ok, hij is bezig. (was ook best dom van me maar goed)

Hij wou ook al nauwelijks opstarten. hopen dat dat na de tijd ook weer met gewone snelheid gaat.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-02 15:51

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Dit was met een beetje zoeken wel terug te vinden in oudere topic's of FAQ's, daarnaast is het wel redelijk basic. Verder het vertraagde opstarten, controleer eens de bootvolgorde in het BIOS. Dit gaat dit topic op slot. Mocht je er met de FAQ's en GoT search niet uit komen voel je dan vrij een nieuw topic te openen, geef wel duidelijk aan wat je reeds zelf hebt geprobeerd of gevonden. zie ook: OM beleid

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.