Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Topicstarter
Mijn iPod Touch werkt helaas niet meer. In het kort; Als ik de iPod Touch aansluit door middel van de bijgeleverde USB-kabel, wordt 'ie niet meer, in zowel Windows XP als in Windows Vista herkent.

Wanneer ging het fout?

Ik heb de iTouch in Amerika gekocht. Toen met het programma ZiPhone gejailbreak'd naar firmware 1.1.4. Installatie ging perfect. Apps erop zetten ging ook goed. Toen zag ik dat firmware 1.1.5 uitkwam. Dus firmware upgraded naar 1.1.5 :|. Maar toen ik er andere apps op wou installeren, kwamen de pictogrammen niet tevoorschijn. Dus toen heb ik 'em teruggezet naar firmware 1.1.4.

Firmware 1.1.4 erop zetten was geen probleem. Totdat ik merkte dat de iTouch niet meer herkend werd in Windows. Dat betekend dus dat ik de iTouch ook niet meer kan opladen en dat mijn touch langzaam is leeggelopen. Het volgende heb ik al geprobeerd:

- PC rebooten
- Andere PC geprobeerd
- Andere USB-kabel geprobeerd
- Andere iPod aan USB-kabel geprobeerd, werkt wel
- Verschillende USB-poorten
- iTouch rebooten
- iTouch resetten (factorysettings en Reset all content and settings)
- iTouch harde reset (Sleep/Wake knop en Homeknop)
- iTouch met Sleep/Wake knop en/of Homeknop ingedrukt houden en USB-aansluiten
- Verschillende guides gevolgd om iTunes echt te verwijderen).
- iTunes 8.0 opnieuw geïnstalleerd (ook van iTunes 7.4 geprobeerd en op een PC waar nooit iTunes op heeft gezeten.)
- Gekeken of de services 'Apple Mobile Device Support' draaide (ook restart).
- iPod touch Troubleshooting Assistant: Frozen device and common issues gevolgd.
- iPod touch Troubleshooting Assistant: Sync and device recognition issues gevolgd.
- Google en op GoT gezocht naar een oplossing, maar tevergeefs..
-

Het enige wat ik kan vinden is dat er in de eventviewer onder Toepassingen dit wordt aangegeven:
Kan beschrijving voor gebeurtenis-ID (0) in bron (iPod Service) niet vinden. De lokale computer beschikt wellicht niet over de benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden om berichten van een externe computer te kunnen weergeven. U kunt mogelijk de schakeloptie /AUXSOURCE= gebruiken om deze beschrijving op te halen, zie Help en ondersteuning voor details. De volgende gegevens zijn deel van de gebeurtenis: Service started.
Verder hebben mijn PC's de laatste hardwaredrivers en software-updates. Kan het misschien zo zijn dat de accu van m'n iTouch kapot is? :S

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter