Kan geen advertentie aanmaken.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAPWare
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-10 17:46
Ik zit met een hoop (oude) spullen die ik wil verkopen, maar ik krijg met geen mogelijkheid een advertentie aangemaakt.

Op het moment dat ik een advertentie probeer door te voeren wordt de volgende URL geopend
"http://tweakers.net/aanbod/nieuw2"

en krijg ik de volgende foutmeling:
"Internet Explorer cannot display the webpage"

Ik heb al diverse browsers geprobeerd (FireFox, Chrome, IE6 en IE7) en ik heb het ook al vanuit diverse OS'en geprobeerd. Cookies verwijderen, sessie resetten, systeemdatum/tijd synchroniseren met een atoomklok... het maakt allemaal niets uit.

Ik kan wel zonder problemen inloggen (username: RAPWare).

Zie ik iets over het hoofd? Is er nog iets anders dat ik kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:45

crisp

Devver

Pixelated

Is er nog iets anders dat ik kan proberen?
Een andere pc wellicht? Het lijkt namelijk toch op een clientside issue. De eerste verdenking gaat dan meestal uit naar 3rd party software of extensies; denk aan adblockers, anti-virus/mallware en security software, proxy-software etcetera...
Het formulier dat je invult wordt uiteindelijk doorgepost naar aanbod/nieuw2, en daar gaat het blijkbaar mis bij topicstarter.

[ Voor 33% gewijzigd door crisp op 08-11-2008 22:19 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb net een ad ingevoerd, dat ging prima.

@DaannO, die http://tweakers.net/aanbod/nieuw2 krijg je als bevestigingspagina, dus die link kan wel kloppen.

Wellicht dat je verbinding ergens een timeout geeft omdat hij te traag is (plaatje erbij dat te groot is om te uploaden etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ah, op die fiets. Dan lijkt het me idd een strak plan om een andere pc of browser te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAPWare
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-10 17:46
Ik heb diverse browsers geprobeerd (zojuist nog met de laatste versie van FireFox) en dat maakt allemaal niets uit. FireFox geeft overigens de volgende foutmelding als ik de advertentie probeer door te voeren:

Connection Interrupted
The connection to the server was reset while the page was loading.
The network link was interrupted while negotiating a connection. Please try again.

Andere PC's heb ik ook al gebrobeerd (via VMWare). Ook dat maakt niets uit.

Wat betreft mijn verbinding en de grootte van het plaatje... Ik heb een 20mbit verbinding (en ik haal de 20mbit ook echt) en het plaatje dat ik opgegeven heb is maar 8.91Kb groot. Daar kan het dus ook niet aan liggen.

Edit1:
Zojuist getest op de MacBook van mijn vrouw. Daar werkt het :X wel op.

Edt2:
Het probleem zit in het plaatje. Ook op de Apple kan ik geen plaatje bijvoegen. Op het moment dat ik het plaatje erbij wil zetten krijg ik ook op de Apple dezelfde foutmelding.

[ Voor 15% gewijzigd door RAPWare op 10-11-2008 19:19 . Reden: Nieuwe info ]

Pagina: 1