Ik heb een computer gekocht met een ASUS M3A78 mobo en een AMD 4850e processor. Er zit een Arctic Freezer Pro 64 koeler op de AMD processor gemonteerd. Ik heb de montage door het bedrijf laten verrichten waar ik de computer besteld heb. Het ziet er allemaal zeer netjes uit, alleen:
Ik vond dat de Pro 64 teveel herrie maakte en ik wou hem wat minder toeren laten draaien. Echter, de Bios kan de speed van de processor niet vinden. Ik kan enkel kiezen uit [Ignored] en N/A. Speedfan vind ook fanspeed van de CPU fan niet, alleen die van de kast, dus hij valt niet in te stellen. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Ik vond dat de Pro 64 teveel herrie maakte en ik wou hem wat minder toeren laten draaien. Echter, de Bios kan de speed van de processor niet vinden. Ik kan enkel kiezen uit [Ignored] en N/A. Speedfan vind ook fanspeed van de CPU fan niet, alleen die van de kast, dus hij valt niet in te stellen. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
[ Voor 5% gewijzigd door filipy23 op 08-11-2008 22:03 . Reden: M3A78 en niet M7A38 :P ]