Toon posts:

Assassins creed crasht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb afgelopen week mijn pc een upgrade gegeven:

Mobo: Asus P5N-D
CPU: Intel E8400
Grafische kaart: Club3D met Nvidia chipset 9600GT
Gehuegen: 2x 1GB kingston (dual channel)

Nu loop ik tegen het volgende probleem aan. Als ik rondloop in het spel, crasht hij zomaar. Ik krijg het scherm van rapport verzenden, niet verzenden. Als ik op niet verzenden klik, kom ik weer terug in Windows.

Vervolgens heb ik naar de temperaturen gekeken van mijn CPU, in de bios was deze zo'n 59 graden en in windows heb ik hem gecheckt met Real Temp en daar was die rond de 50.

Ook heb ik wat dingen van mijn graqfische kaart bekeken (mbv GPU-Z:

In idle stand:
GPU core clock: 650.0 MHz
GPU Memory CLock 900.0 MHz
GPU temperature 44.0 graden
Fan Speed 35%

Tijdens het gamen de volgende waarden:
GPU core clock: 650.0 MHz
GPU Memory CLock 900.0 MHz
GPU temperature 56.0 graden
Fan Speed 37%

Overigens heb ik niks in mijn bios aangepast, geen oc's, niks. Ik heb geen idee waar ik het probleem moet zoeken.

Het stomme is overigens dat ik paar dagen geleden dit spel uren heb zitten spelen zonder problemen :S Ik snap er echt werkelijk niks van. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Alvast bedankt,

Martijn

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:53
Toevallig steeds op het moment dat je Jeruzalem binnen wilt gaan? Dan gebruik je namelijk een oudere gedownloade versie, waar door Ubisoft met opzet een bug in is geplaatst.

Sorry voor als ik je ten onrechte beschuldig van piraterij :P

Verwijderd

Topicstarter
Nee niet op dat moment. Ik ben overigens wel in Jerusalem voor mijn derde hit. Ik ga het bureau binnen, krijg te horen wat mijn opdracht is en vervolgens kan die elk moment vastlopen. Vaak loopt hij vast als ik de hit gedaan heb, gevolgd bij het filmpje dat dan volgt, daarna looptie vaak vast.