Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

linker muisknop opent zoek

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

als ik een map open dus dubbelklik linkermuisknop open hij een zoek scherm "zoekresultaten".
Nu heb ik de drivers van me muis al opnieuw geïnstalleerd alle usb's uit me pc gehad en er weer in gedaan muis aantal keer aan en uit gedaan maar niks hielp. Heb al gegoogeld maar ook niks gevonden.

Het gaat om de muis MX Revolution van Logitech. Heb ook op de site van Logitech gekeken maar kon niks vinden. Heb het probleem al 2 maand maar nooit echt erg gevonden. Een map openen doe ik nu telkens rechtermuisknop --> openen. En dat begint me nu toch echt te irriteren. Heb al een andere muis geprobeerd en daar het zelfde probleem mee :( Heb de muis ook op een andere computer getest en daar het probleem niet. Nu had ik een week geleden al een probleem met me computer heeft de winkel waar ik hem heb gekocht een nieuw moederbord erin gestopt(probleem was iets anders dan met de muis), maar weer het zelfde probleem

Hopelijk kan iemand me helpen.

Mvg Léon Hanewacker

Verwijderd

Je hebt waarschijnlijk een vastgelopen modifier (shift, alt, ctrl).
Ram effe op die knoppen en het probleem is (even) weg.
Het ligt aan de software van logitech.
Lees dit maar eens: http://www.mstar.net/user...n=SetPoint.StuckModifiers daar staat ook de oplossing.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 21:37:
Hallo,

als ik een map open dus dubbelklik linkermuisknop open hij een zoek scherm "zoekresultaten".
Kun je geen nuttige info vinden als je gaat [search=zoeken verkenner openen] ?

[XP] Standaard-actie is 'Zoeken..' bij Bestandsmap
.zip opent in zoekscherm, ipv verkenner
[XP] Map openen -> zoeken

Om maar wat voorbeeldjes te geven ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Gelukt nadat ik [XP] Map openen -> zoeken bekeken heb. Daar stond een link naar Search Companion Starts If You Double-Click a Folder.

Bedankt Alt-92