Toon posts:

ADSL met XS4aLL (wie is er niet te spreken)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er mensen die NIET te spreken zij Over
ADSL van Xs4all

Verwijderd

Over xs4all ben ik absoluut te spreken.
Bij mij is het grote struikelblok de KPN die het inlogscript niet lekker hebben lopen.

Gelukkig is dat over een kleine anderhalve maand ook opgelost, hahaha, eerst zien dan geloven.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Xs4all is great. (lees de reden hier [topic=122600])

Het probleem ligt grotendeels bij KPN. Zij zijn immers degene die voor het vervoer op het net zorgen. En dat doen ze niet al te best soms....

Misschien gebruiken ze zelfde tactiek als vliegtuigmaatschappijen? Als een vlucht niet naar je zin is, ga je ook eerst klagen bij de tussenpersoon (reisbureau)

En nog iets... Xs4all heeft een fair use policy, maar is heel ruim daarin. Zolang je geen warez-server draait 24/7, dan maakt het hun niks uit hoeveel gig je download. Ik heb er toch al mooi 40 opzitten in 3 weken.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

Op woensdag 28 februari 2001 12:45 schreef TheMicks het volgende:
Over xs4all ben ik absoluut te spreken.
Bij mij is het grote struikelblok de KPN die het inlogscript niet lekker hebben lopen.

Gelukkig is dat over een kleine anderhalve maand ook opgelost, hahaha, eerst zien dan geloven.
<zucht> Misschien wel niet, want ze beginnen daar mee in het 2e kwartaal van 2001 </zucht>

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb het over 2 weken ik kweet X4all is the best maarja he moet eerst weten wat de praktijk doet

Verwijderd

Ik heb xs4all fast adsl in Utrecht. Ben bijzonder goed te spreken over de stabiele adsl verbinding.

Rob

Verwijderd

Topicstarter
Kan je ook een beetje online blijven ik bedoel heb je niet teveel disconects.
wil namelijk 2 server gaan draaien , een p-200 64 mb mem en 486 als IRC sever , dan is het wel de bedoeling dat hij niet te vaak down gaat

Verwijderd

Op maandag 05 maart 2001 07:27 schreef Jikey het volgende:
Kan je ook een beetje online blijven ik bedoel heb je niet teveel disconects.
wil namelijk 2 server gaan draaien , een p-200 64 mb mem en 486 als IRC sever , dan is het wel de bedoeling dat hij niet te vaak down gaat
Ik heb MxStream met Planet Internet ADSL en daarbij wil ik nog weleens disconnecten, vooral 's avonds :(, dat is gemiddeld zo'n 2 a 3 keer per dag.

offtopic:
Hoe draai je een IRC-server?

Verwijderd

Nee, in principe niet veel disconnects. Onze server pc loopt een beetje brakjes, dat wel.

Maar bij xs4all krijg je een programmaatje er bij (adsl online) wat weer opnieuw inbelt en inlogt als er gedisconnect is, zodat je dat niet helemaal handmatig hoeft te doen.

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:20

Crusader

Arc Nature

Mijn server draait al 11 dagen achter elkaar online op XS4ALL ADSL.
Zonder disconnects!

Ben dus supertevreden

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• Meister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07 14:18
Nee, ben helemaal niet tevreden. Althans, XS4all kan er waarschijnlijk weinig aan doen (KPN is ongetwijfeld de schuldige), maar het werkt nu al 5 dagen helemaal niet meer - na twee maanden prima gewerkt te hebben, dat wel.
Vind het niet echt een prettig idee dat het zomaar zonder opgaaf van redenen ophoudt te werken, en gelukkig is er dan altijd nog de door louter newbies bevolkte helpdesk om je nog verder van de wal in de sloot te helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 05 maart 2001 07:59 schreef xDeLiriuMx het volgende:

[..]

Ik heb MxStream met Planet Internet ADSL en daarbij wil ik nog weleens disconnecten, vooral 's avonds :(, dat is gemiddeld zo'n 2 a 3 keer per dag.

offtopic:
Hoe draai je een IRC-server?
Hoe draai ik een IRC server, naja op dit moment draait hij in een LAN van 5 das niet veeel kweet het , maar als ik adsl heb (over 2 weken)dan komt hij ook op internet (dan kan je connecten door je ip adres in de vullen in mirc als server of je koppelt er een domeintje aan zoals je een gratis Subdomein aan kan vragen bij [url="http://www."]www.[/url] dhs.org ), niet dat ik er veel mee wil gaan doen maar voor de fun . Op dit moment draait hij onder IRCplus met een crack. Maar als ADSL hier leg komt er linux op de server te draaien met webserver enzz , omdat MicroShit WindHoos erg kloote is zwak uitgedrukt)

Verwijderd

Tot op heden geen probs met XS4ALL...alleen KPN zuigt :r

Verwijderd

Topicstarter
Dan hebbik dus niets te zeiken . had ik soiso al niet , kweet dat xs4all de beste is maar voor ADSL wist ik niet

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Hier in centrum utrecht heeft XS4ALL (wij hebben hier ook fast) extreem veel problemen gehad de afgelopen 2 maanden (halve dagen down). Onze buren hebben Planet en die waren veel minder down (jaja klinkt ongeloofwaardig maar ik meen het, ookal zijn planet en xs4all van KPN). Probs lagen bij xs4all dat gaven ze zelf toe...
Ik krijg volgende week het doehetzelf pakket van euronet toegestuurd voor thuis, we merken het wel. Maar al mijn vertrouwen in xs4all ben ik kwijt.
Kennelijk zitten planet en xs4all niet op hetzelfde netwerk... enne HCC is ook voor 70% van KPN dus daar wil je ookal niet meer zitten :D

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-08 14:32

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik ben er SOIRE tevreden over MxStream..
In het begin had ik heel veel probz (halve weken niet kunnen connecten, veel disconnections, meerdere inlogpogingen etc.)
Gelukkig hebben ze daar aan gewerkt en tegenwoordig connect ik in een keer en heb extreem lange up times :) (alleen crashed m’n Windowz wel om de zoveel tijd :()
Niets dan lof en hulde hoor..

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-08 10:02

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Op maandag 05 maart 2001 13:32 schreef Meister het volgende:en gelukkig is er dan altijd nog de door louter newbies bevolkte helpdesk om je nog verder van de wal in de sloot te helpen.
Over welke helpdesk heb jij het KPN is helemaal geen klantingang voor particulieren met ADSL aansluitngen. En ik wil mijn baas ook niet ophemelen hoor maar ik vindt dat wat je krijgt voor 100 piek per maand echt niet veel een 64 k lijn met de backbone is vele malen duurder

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-08 16:52
Op woensdag 07 maart 2001 14:38 schreef TrailBlazer het volgende:

[..]

Over welke helpdesk heb jij het KPN is helemaal geen klantingang voor particulieren met ADSL aansluitngen.
Dan vraag ik me af wie ik dan aan de telefoon heb gehad.. :? Kont verhaal dus.. 0800-mxstream misschien.

Verwijderd

Topicstarter
Naj soiso vind ik ADSL te duur slaat nergens op wat ze vragen 100 piek en dan een 8 k upload sorry hoor ,de rest wel ok maar soms , denk ik van nja
Pagina: 1